تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۵۱۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در رامشیر
فرماندار رامشیر در نشست تنظیم سند اشتغال شهرستان برلزوم برنامه ریزی جهت ایجاد فرصت های شغلی برای افراد جویای کار تاکید کرد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در دومین نشست شورای اشتغال شهرستان ،با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در شهرستان ، بر لزوم برنامه ریزی برای ایجاد فرصت های شغلی برای افراد جویای کار تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی در این نشست که با موضوع تنظیم سند اشتغال شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: باید برنامه ریزی ها طوری باشد که علاوه بر اولویت بندی و توجه به پتانسیل و ظرفیت های شهرستان در پایان سال میزان واقعی اشتغال شهرستان مشخص بشود .

فیوضی با تاکید بر لزوم ثبت اشتغال های واقعی خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامشیر ،کمیته امداد و بهزیستی شهرستان اقدامات خوبی در زمینه اشتغال زایی از طریق پرداخت تسهیلات انجام داده اند و ضرورت دارد دستگاههایی که تسهیلات اشتغال زایی پرداخت می کنند بر اجرای طرح های مورد نظر نیز نظارت کنند و گزارش آن را به دبیرخانه شورای اشتغال شهرستان ارائه نمایند.

وی افزود: میزان عملکرد دستگاهها در زمینه اشتغال زایی در شهرستان در پایان سال ارزیابی و از ادارات برتر نیز تقدیر خواهد شد.

در ادامه اعضاء به بیان برنامه ها و برآورد میزان اشتغال خود در سال 96 پرداختند و در پایان بر تکمیل دقیق کاربرگ های مربوط به میزان اشتغال زایی ادارات تاکید شد.
:
:
:
آخرین اخبار