تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
تاکنون 10 درصد از مدارس خوزستان هوشمند شده‌اند
برای هوشمندسازی هر کلاس به هزینه‌ای حدود سه میلیون تومان نیاز داریم و تاکنون 10 درصد از مدارس استان هوشمندسازی شده‌اند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای هوشمندسازی هر کلاس به هزینه‌ای حدود سه میلیون تومان نیاز داریم و تاکنون 10 درصد از مدارس استان هوشمندسازی شده‌اند.
 
محمد تقی‌زاده اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده برای هوشمندسازی مدارس استان از سال گذشته تاکنون، 10 درصد از مدارس استان هوشمند شده اند.
 
وی افزود: هوشمندسازی هر کلاس به هزینه‌ای حدود سه میلیون تومان نیاز دارد و زمان اتمام طرح و هوشمندسازی تمام مدارس به اعتباراتی که تخصیص پیدا می‌کند، بستگی دارد. هم‌اکنون با توجه به کمبود اعتبارات، زمان دقیق آن مشخص نیست اما هوشمندسازی تمام مدارس استان در برنامه کاری ما قرار دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به این‌که بخشی از فرایند آموزش و یاددهی یا یادگیری از طریق رسانه‌هایی غیر از معلم انجام می‌شود، وجود مدارس هوشمند و آموزش‌هایی که در این مدارس به دانش‌آموزان ارائه می‌شود می‌تواند موجب متنوع‌سازی آموزش شده و برای آموزش دانش‌آموزان بسیار مفید باشد.
 
تقی‌زاده تاکید کرد: برای هوشمندسازی مدارس نیازی نیست که خانواده‌ها هزینه‌ای پرداخت کنند و در واقع هیچ مدرسه‌ای نباید بابت هوشمندسازی مدارس هزینه‌ای از اولیا دریافت کند.
 
وی درخصوص پروژه مهر و بازگشایی مدارس نیز تصریح کرد: فرآیند بازگشایی مدارس از حدود 2 ماه پیش آغاز شده است و در تلاش هستیم تا امکانات لازم برای بازگشایی مدارس را فراهم کنیم. از شهرداران، بخشداران و مسئولان نیز می‌خواهیم که در این راه به ما کمک کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار