تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۴۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان امروز و فردا خاکی است / شرجی 90 درصدی در اهواز
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع گرد و خاک طی امروز و فردا در نیمه غربی استان خبر داد
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع گرد و خاک طی امروز و فردا در نیمه غربی استان خبر داد.
 
کوروش بهادری اظهار کرد: با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایدار پیش‌بینی می‌شود کانون‌های گرد و خاک داخلی طی امروز و فردا  در نیمه غربی استان فعال شوند و ممکن است  کیفیت دید در برخی مناطق تا 2 کیلومتر  کاهش یابد.
 
وی افزود: امروز و فردا انتظار تندبادهای لحظه ای را نیز خواهیم داشت. همچنین ادامه روند افزایشی دما و رطوبت نسبی تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود.
 
بهادری با بیان این‌که اهواز در روز گذشته دمای 50 درجه را گذرانده است، گفت: دمای هوای روز گذشته در دزفول، رامهرمز، اندیمشک و شوشتر به 49 درجه سانتی‌گراد رسید.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پدیده شرجی بیان کرد: میزان رطوبت نسبی امروز صبح در اهواز، شادگان و ماهشهر 90 درصد، آبادان هندیجان و امیدیه 81 درصد، شوش، دزفول و آغاجاری 68 درصد و بهبهان 62 درصد بوده است.
 
وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان و بستان با 51 درجه سانتی‌گراد و ایذه و دهدز با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 33 تا 50 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
میداودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
2
2
وقتی دما به 5
0رسید چرا تعطیل نشدند ادارات !!!؟؟؟؟چ.ن بقیه مناطق کشورهوا خنک شده ومشکل برقی ندارند اهوازتعطیل نمی شه حتی اگه به 55درجه هم برسه بنابراین متوجه میشیم که مردم برای مسئولین بی ارزش هستند وکسرساعات اداری به خاطر برق بود نه مردم !!!!!
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
بله کاملا موافقم
و همین موضوع هم باعث نارضایتی مردم شده و خواهد شد یعنی عدم خواست مردم و رفاه اونها توسط مسئولین و حرفهای شعاری ولی در عمل هیچ.شما برو شهرداری برو ادارات برو دفاتر اسناد رسمی برو دادگاه برو تعمیرگاه دور از جون برو بیمارستان
ببین کجا به مردم به معنای واقعی احترام میزارن و به فکر رفاه شون هستن اگر هم هست فقط با رابطه و شاید پول باشه و جایی که اینجوری باشه لااقل دیگه حرف های اخلاقی زدن و این حرفها مسخره به نظر میاد که واقعا باید تاسف خورد که جوانان و خون ها داده شده که بهترن ها بشن متولی اما بدترین ها شدن البته دور از شان عده زیادی مسئول که واقعا خوب و مردم خواه هستن نه همه شون
اندیمشکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
دوست عزیز بنا بر نظر مدیرت بحران استانداری تشخیص به کاهش ساعت ادارات نداشتن
سلطان
|
GERMANY
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
1
دمای هوای کرج ۳۸درجه شد تعطیل کامل کردن حتما هنوز هوای خوزستان زیر سی وهشت درجه ست
:
:
:
آخرین اخبار