تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۵۱۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ماهشهر در محلس شورای اسلامی:
به مشکلات زندانیان به عنوان قشری از جامعه باید رسیدگی شود
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات و مساعدت در توسعه ساختمان و اندرزگاه‌ها و تامین اعتبار برای زندان از ندامتگاه این شهرستان بازدید کرد.
خوزنیوز: نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات و مساعدت در توسعه ساختمان و اندرزگاه‌ها و تامین اعتبار برای زندان از ندامتگاه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ گلمرادی ضمن حضور در خوابگاهها و دیدار چهره به چهره بازندانیان در جمع مددجویان؛ گفت: به دلیل ارتکاب جرم عمد و غیرعمدی در زندان بسر می برید اما جزئی از جامعه هستید و ما نماینده شما نیز بوده و به همین خاطر تمام تلاش و سعی خود را برای حل مشکلات مجموعه زندان انجام می دهیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: این مکان، فرصت مغتنمی است که بتوانید در راستای اصلاح و خودسازی خود قدم بردارید و استفاده از کلاسهای فرهنگی وقرآنی و دوره های آموزشی، حرفه و فنون بهره بگیرید تا پس از خروج از زندان با آموخته های فراوان اخلاقی و حرفه و فن، عضوی مفید برای خانواده و جامعه باشید.

گلمرادی درخصوص مشکلات فیزیکی زندان و کمبود فضای استاندارد گفت: آمار زندانیان با ساختمان فیزیکی تناسبی ندارد به همین دلیل ساخت فضای جدید خوابگاهی و اندرزگاهی جدید در ماهشهر لازم و ضروری است در این خصوص، در سطح استان و کشور جهت جذب اعتبارات تلاش بیشتری شود.

در ابتدای این دیدار محمود عباسی اصل رئیس زندان ماهشهر ضمن خیرمقدم به دکتر گل مرادی  گزارشی از وضعیت و فرایندهای اصلاحی و تربیتی و همچنین سرانه های فیزیکی زندان ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر از زندان ماهشهر شد.
:
:
:
آخرین اخبار