تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۵۱۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط انتقال آب شرب از بستان تا پایانه مرزی چذابه طی روزهای آتی وارد فاز اجرایی خواهد شد
عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب شرب از بستان تا پایانه مرزی چذابه بطول ۲۷کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی وارد فاز اجرا خواهد شد
خوزنیوز: سرپرست معاونت بخش آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب شرب از بستان تا پایانه مرزی چذابه بطول ۲۷کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی وارد فاز اجرا خواهد شد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار طرح در حال تجهیز کارگاه می باشد.

به گزارش خوزنیوز؛ علیدادی در حاشیه جلسه ستاد اربعین و کمیته زیرساخت در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: لوله های مربوط به این خط به قطر ۳۰۰ میلیمتر  و از جنس فایبر گلاس میباشند که برای انتقال بهینه و پایدار آب به این محدوده تا افق سال ۱۴۲۵ پیش بینی گردیده اند.

علیدادی اضافه کرد: طراحی و احداث مخزن ذخیره آب به حجم ۴۰۰۰ مترمکعب نیز در دستور کار مشاور پروژه میباشد که انشاالله  تا قبل از اربعین در محل تعبیه خواهد شد.

وی ادامه داد: از مشکلات پیش روی ما در خلال عملیات اجرایی دراین محدوده عبور از محدوده شهر بستان و گذر از پل فلزی داخل شهربستان و اختصاص زمینی جهت احداث تاسیسات ابرسانی در محدوده پایانه  است که نیاز به همکاری شهرداری بستان و اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای میباشد.

علیدادی در پایان گفت: همچنین کشاورزان در طول اجرای خط نیز اقدام به کشت برنج نموده اند که امیدواریم این مساله هم با همکاری مالکین حل گردد.
:
:
:
آخرین اخبار