تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۵۱۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمبود 300 معلم در مدارس عشایری خوزستان
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار معلم در مدارس عشایری خوزستان گفت: هم‌اکنون با کمبود 300 نیروی انسانی مواجه هستیم
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار معلم در مدارس عشایری خوزستان گفت: هم‌اکنون با کمبود 300 نیروی انسانی مواجه هستیم.
 
حمید قنبری اظهار کرد: در حال حاضر در 14 منطقه آموزشی، 14 هزار دانش‌آموز عشایری در 600 فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند. در مجموع یک هزار و 100 کلاس درس برای دانش‌آموزان عشایری در استان وجود دارد و بیش از یک هزار معلم نیز در این کلاس‌ها به دانش‌آموزان درس می‌دهند.
 
وی افزود: این تعداد معلم برای درس دادن به دانش‌آموزان عشایری کافی نیستند و هم اکنون با کمبود حدود 300 نیروی انسانی در استان مواجه هستیم که 250  مورد آن مربوط به مقطع ابتدایی است.
 
مدیر آموزش ‌و‌ پرورش عشایر خوزستان گفت: البته با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، تا 50 نفر در استخدامی‌های امسال جذب می‌شوند. 20 سربازمعلم نیز قرار است به نیروی انسانی ما اضافه شوند. کمبود نیروی باقی‌مانده را از طریق اضافه‌کاری نیروهای موظف یا خرید خدمات آموزشی فراهم می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار