تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجراي پروژه جديد عام المنفعه توسط نفت‌وگاز مسجدسليمان
اجراي يك پروژه جديد عام المنفعه توسط نفت‌وگاز مسجدسليمانخوزنیوز: شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در يك اقدام عام المنفعه اقدام به تعريف و اجراي يك پروژه راه سازي نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ پروژه تعريض و بهسازي جاده مسجدسليمان به منطقه تل بزان و بخش جريك از محور ايستگاه قديم سد پروژه ي جديدي است كه توسط اين شركت و در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي وزارت نفت و ارتقاي خدمات دولت به شهروندان تعريف و اجرا شده است.

اين پروژه كه بخش زيادي از آن با استفاده از توانمندي ها و ماشين آلات راه سازي و ساختماني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به طول 17000 متر از محل ايستگاه قديم سد شهيد عباسپور در منطقه پشت برج شروع و با گذر از منطقه تل بزان به سه راهي كريم آباد و جاده فعلي مسجدسليمان - انديكا ختم مي شود و براي اجراي آن 13 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است.  

با اجراي اين پروژه ضمن اصلاح هندسي قوس هاي مسير موجود ، عرض 4 متري جاده نيز كه در گذشته تنها براي عبور يك خودرو كافي بود به عرض 12 متر ارتقاء مي يابد و بدين طريق ضمن افزايش ايمني موجب كاهش زمان سفر و  تردد اهالي روستاهاي تل بزان و بخش جريك به مركز شهرستان و انتقال بخشي از ترافيك خيابان مركزي شهر مسجدسليمان مي گردد.

اين جاده به نوعي يكي از قديمي ترين جاده هاي مواصلاتي كشور نيز محسوب مي شود كه در دهه 40 بمنظور احداث سد شهيد عباسپور ايجاد گرديد و با گذر زمان و افزايش تعداد خودروها و مسافرت ها هيچگونه اقدام اصلاحي روي آن صورت نگرفت و عليرغم كوتاهي مسيري كه به نسبت جاده فعلي انديكا به مسجدسليمان دارد بدليل پيچ هاي تند و حادثه خيز و شيب هاي غير اصولي در ارجحيت سفر شهروندان قرار نگرفته است.

پيش بيني مي شود كه اين پروژه عام المنفعه كه با همت پرسنل زحمت كش اداره ترابري شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان و با استفاده از ماشين الات اين شركت در حال انجام است تا پايان شهريور ماه عمليات كوه بري ، خاكبرداري ، خاكريزي و اصلاح قوس ها ، پخش و كوبيدن لايه زير اساس آن ادامه يابد و با اتمام عمليات خاكي جهت اجراي روكش آسفالت آماده گردد. 
:
:
:
آخرین اخبار