تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشاورزان رامهرمزی خواستار تامین آب کشت تابستانه شدند
بیش از 300 نفر از کشاورزان رامهرمز خواستار تامین آب برای کشت تابستانه شدند
با توجه به خشکسالی سال های گذشته و کاهش شدید آب پشت سد جره این شهرستان، کشاورزان روستای «خدیجه» از توابع رامهرمز خواستار تامین آب کشاورزی شدند.

جمعی از کشاورزان منطقه که حدود 100 هکتار برنجکاری دارند با تجمع در فرمانداری رامهرمز خواستار تامین آب برای ادامه کشت خود شدند.

کشاورزان این روستا اظهار داشتند: آب سد جره را متاسفانه قطع کرده اند و با وجودیکه حاضر به پرداخت حق آبه هم هستیم اما آب را بر روی ما بسته اند و با وجودی که به فرمانداری، اداره آب شمال شرق، جهاد کشاورزی، استانداری و بسیاری از ادارات رفتیم ولی تا کنون جوابی دریافت نکرده ایم.

این کشاورزان ادامه دادند: برای نشاء کاری به هر کارگر روانه 60 هزار تومان پرداخت می کنیم و تا کنون هر کدام از ما کشاورزان از 5 تا 10 میلیون تومان خرج کرده ایم و هیچ کس به فریاد ما نمی رسد.

کشاورزان روستای «خدیجه» از توابع رامهرمز در پایان گفتند: اگر هفته ای 4 روز به ما آب بدهند مشکل ما حل خواهد شد، لذا با توجه به این که بیشتر زمین های ما اجاره ای است و تنها منبع معاش ما کشاورزان است بنابراین خواستار حل فوری و سریع این مشکل و تامین آب کشاورزی از سد جره هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار