تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۵۱۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در هفته دولت؛
بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی و گازرسانی رامهرمز
فرماندار رامهرمز از بهره‌برداری 11 پروژه عمرانی و گازرسانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد
فرماندار رامهرمز از بهره‌برداری 11 پروژه عمرانی و گازرسانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

صبح امروز عبدالرضا احسانی نیا در جلسه ستاد هفته دولت این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: انشاالله در این هفته مسؤولان ادارات خدمات و عملکرد ادارات خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی ادامه داد: اگر آنچه را که انجام داده‌ایم به مردم نگونیم و از فعالیت‌های خود در طول یک سال گذشته مردم را مطلع نکنیم جفا در حق دولت است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: خوشبختانه در هفته دولت 11 پروژه عمرانی و گازرسانی در شهر و روستاهای رامهرمز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این هفته افتتاح پارک خطی شهرداری، کلینیک ویژه شبکه بهداشت و درمان و کلنگ زنی مجتمع تجاری شهرداری در چهارراه آتش‌نشانی این شهر را خواهیم داشت.

احسانی نیا تأکید کرد: در این هفته از کارکنان نمونه و مدیرانی که بهترین عملکرد را طی یک سال گذشته داشته‌اند طی مراسمی تقدیر خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده شهدای منصوب به دولت، دیدار با امام‌جمعه و بیان عملکرد دولت، برپایی نماز وحدت و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه برخی خدمات به مردم به‌صورت رایگان، برپایی شب‌شعر و برخی برنامه‌های دیگر را نیز در این هفته در سطح شهرستان اجرا خواهیم کرد.

در این جلسه سایر مسؤولان ادارات به ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در رابطه با هفته دولت پرداختند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار