تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست سه اتحادیه صنفی اهواز برای تغییر نرخنامه
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ارائه درخواست‌هایی برای افزایش نرخنامه برخی از اتحادیه‌ها، گفت : تا زمان تصویب افزایش نرخنامه و ابلاغ آن به اصناف، هیچ اتحادیه‌ای حق افزایش قیمت‌ها را ندارد.
 
ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: از سه اتحادیه آرایشگران، تعمیرکاران وسایل برودتی، حرارتی و اتحادیه شیرینی و شکلات درخواست‌هایی برای تغییر نرخ‌نامه ارائه شده اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.
 
وی افزود: این اتحادیه‌ها به طور میانگین درخواست افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ‌نامه‌های خود را دارند اما این درخواست‌ها باید در کمیته قیمتگذاری بررسی ‌شود و در صورتی که این کمیته موارد را تایید کند، کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی نظر نهایی را برای تغییر نرخ‌نامه اعلام می‌کند .
 
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بر اساس قانون نظام صنفی، اتحادیه‌های صنفی هر سال می‌توانند با توجه به افزایش تورم سالیانه، قیمت مواد اولیه، حقوق و دستمزد، مالیات و هزینه‌های حمل و نقل درخواست افزایش نرخ‌نامه‌ خود را ارائه کنند .
 
کوره چینی خاطر نشان کرد: اتحادیه‌هایی که به دنبال افزایش نرخ‌نامه هستند تا زمان تصویب نهایی نرخ‌نامه جدید، حق افزایش قیمت را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
1
هیچوقت از افزایش قیمت ها خوشمون نیومده و نمیاد .این کار فقط باعث گرونی میشه.جلو نه فقط این اصناف بلکه همه بازاری ها رو باید بگیرن و برعکس باید ازشون مثل بقیه قشنگ مالیات اخذ کنن.
:
:
:
آخرین اخبار