تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۵۱۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گله‌مندی کشاورزان غیزانیه از تعلل در پرداخت خسارت
در حالی که بیش از 3 ماه از زمان برداشت محصول گندم و جو در بخش غیزانیه گذشته است هنوز این صندوق، مبلغ خسارت وارده به کشاورزان را پرداخت نکرده است
رییس شورای بخش غیزانیه با انتقاد از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: در حالی که بیش از 3 ماه از زمان برداشت محصول گندم و جو در بخش غیزانیه گذشته است هنوز این صندوق، مبلغ خسارت وارده به کشاورزان را پرداخت نکرده است.
 
ناصر سجیرات اظهار کرد: بارها این موضوع را پیگیری کرده‌ایم ولی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به ما می‌گوید که به تهران اعلام کرده‌ایم و عملا کشاورزان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و نمی‌دانند که به مطالبات خود می‌رسند یا این‌که پولی بابت خسارت به آن‌ها پرداخت نمی‌شود.
 
وی گفت: این در حالی است که کشاورزان غیزانیه مزارع خود را بیمه کرده‌اند و طبیعی است که باید خسارت آن‌ها پرداخت شود.
 
رییس شورای بخش غیزانیه با اشاره به این‌که کشاورزان این بخش در سال‌های اخیر با خشکسالی روبه‌رو بوده‌اند، گفت: این موضوع باعث شده تا خسارت زیادی به کشاورزان وارد شود و در بسیاری موارد اصلا محصولی برداشت نکنند.
 
سجیرات با بیان این‌که کشاورزان غیزانیه چشم انتظار حمایت صندوق بیمه محصولات کشاورزی هستند، خواستار تسریع در پرداخت خسارت کشاورزان و تعیین تکلیف این قشر سختکوش و زحمتکش شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار