تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۵۱۵۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز خبرداد:
گروه ملی به پیمانکار خوزستانی واگذار می‌شود
قرار است تا یک پیمانکار خوزستانی گروه ملی فولاد ایران را تحویل بگیرد و پس از آنکه این شرکت تحویل پیمانکار داده شد، تمام حقوق پرسنل پرداخت می‌شود
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور کارگران گروه ملی فولاد ایران در مجلس برای رسیدگی به وضعیت پرداخت حقوقشان، گفت: حدود 15 میلیارد تومان جهت پرداخت یک ماه حقوق معوقه آن‌ها به حساب شرکت واریز شده است.
 
جواد کاظم‌نسب الباجی اظهار کرد: 15 میلیارد تومان از سوی بانک ملی به حساب شرکت واریز شده تا مطالبات یک ماه کارگران به آن‌ها پرداخت شود و امیدواریم پس از واگذاری کارخانه به پیمانکار سایر مطالبات و حقوق عقب افتاده کارگران و کارکنان به آن‌ها پرداخت شود.
 
وی افزود: قرار است تا یک پیمانکار خوزستانی گروه ملی فولاد ایران را تحویل بگیرد و پس از آنکه این شرکت تحویل پیمانکار داده شد، تمام حقوق پرسنل پرداخت می‌شود.
 
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با واگذاری این کارخانه به پیمانکار خوزستانی شاهد حل مشکلات و پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارکنان آن باشیم تا این واحد تولیدی بتواند به عنوان موتور محرکه رشد اقتصاد استان و کشور به فعالیت خود ادامه دهد.
 
کاظم‌نسب الباجی خاطرنشان کرد: با برگزاری مزایده، گروه ملی فولاد ایران به یک پیمانکار واگذار خواهد شد.البته فعلا یک پیمانکار موفق خوزستانی در این زمینه ورود کرده است و امیدواریم با واگذاری کارخانه به پیمانکار شاهد مشکلات و پرداخت حقوق معوقه کارکنان و کارگران گروه ملی باشیم.
 
امروز، 25 مردادماه بیش از 60 نفر از کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطلبات چند ماهه خود در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
1
چه عجب به یکی از استان خودمون رسید
ایکاش همه چی برگرده به خودمون و گیر اینطرف اونطرف و تهرانی ها نیاد چون حق خودمونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
بس که نماینده های شهرمون شجاع تشریف دارن!
:
:
:
آخرین اخبار