تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۵۱۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار کلینیک‌های سیار دندان‌پزشکی در مناطق محروم خرمشهر
فعالیت کلینیک های سیار دندان پزشکی خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم شهر و روستاهای خرمشهر چهارشنبه در مرکز خدمات درمانی امام حسین (ع) منطقه سرحانیه خرمشهر آغاز شد
فعالیت کلینیک های سیار دندان پزشکی خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم شهر و روستاهای خرمشهر چهارشنبه در مرکز خدمات درمانی امام حسین (ع) منطقه سرحانیه خرمشهر آغاز شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کودکان زیر 14 سال و مادران بادار و شیرده در اولویت اجرای طرح سلامت دهان و دندان مراکز شهری و روستایی قرار دارند.

شهرام ترحمی با بیان اینکه یک سوم جمعیت طرح سلامت دهان و دندان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان آبادان قرار دارند، گفت: 231 هزار نفر زیر پوشش این طرح قرار دارند و خدمات به این گروه کاملا رایگان است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح سلامت دهان و دندان در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان انجام می شود.

ترحمی گفت:شروع برنامه از شهرستان خرمشهر است و تا سه ماه خدمات معاینه، آموزش و بهداشت، فلوراید درمانی ، فیشور سیلانت، پرکردن دندان، پالپوتومی، جرم گیری و کشیدن دندان برای گروه هدف در این شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شادگان در اولویت بعدی قرار دارد، گفت: 10 مرکز برای اجرای طرح سلامت دهان و دندان در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان در نظر گرفته شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان شمار افراد دریافت کننده فلوراید درمانی ویژه دانش آموزان زیرپوشش این دانشکده را پنج هزار و 100 نفر عنوان کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار