تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادرات 1500 تن روغن موتور ایرانول تولید آبادان به چین
برای نخستین بار پس از جنگ تحمیلی یک هزار و 500 تن محصول نهایی مجتمع بریم پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان به چین صادر شد
برای نخستین بار پس از جنگ تحمیلی یک هزار و 500 تن محصول نهایی مجتمع بریم پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان به چین صادر شد.

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان چهارشنبه گفت:این مقدار روغن موتور به صورت بشکه ای و بسته بندی جدید فلکسی تانک 21 تنی از طریق بندر صادراتی امام خمینی(ره) به کشور چین صادر شد.

سیدعلی هاشمی اظهار داشت:به منظور جلوگیری از خام فروشی و اجرای منویات مقام معظم رهبری صادرات محصول نهایی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی به آغاز بازاریابی صادرات محصول نهایی تولیدی پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان به کشورهای هند ، پاکستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره کرد اظهار کرد: پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان به پایگاه صادرات روغن موتور تبدیل می شود.

وی به آغاز مذاکره با چند شرکت و سرمایه گذار خارجی برای افزایش تولید پالایشگاه روغن سازی آبادان اشاره کرد و بیان داشت :مشارکت طرف های خارجی در بحث کیفیت و کمیت روغن تولیدی در پالایشگاه روغن سازی ایرانول است.

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان گفت: از 2 سال پیش 280 طرح افزایش تولید و کیفیت، عمرانی و خدماتی در شرکت روغن سازی پالایشگاه ایرانول آبادان آغاز و در حدود 200 طرح آن به سرانجام رسید.

وی اظهار کرد: در این مدت 20 میلیارد ریال در بحث بهداشت و سلامت پرسنل هزینه شد و 35 مشکل برطرف گردید.

تولید روغن موتور در آبادان به دلیل جنگ تحمیلی در سال 1359 متوقف شدو بازسازی پالایشگاه از سال گذشته آغاز شد و مرحله نخست این طرح به بهره برداری رسید.

پالایشگاه شرکت نفت ایرانول در ضلع شرقی اروندرود و مساحتی به وسعت ٢٠ هکتار قرار دارد، این پالایشگاه نخستین تولید کننده روغن‌های موتور و صنعتی در ایران می‌باشد که سال ١٣٢٩ راه‌اندازی شد.

انواع روغن های پایه سبک و سنگین، واع روغن هی موتور و صنعتی،(اکستراکت) برای مصرف در کارخانجات ساخت دوده صنعتی، اسلاک واکس به عنوان خوراک اولیه کارخانجات پارافین‌سازی و مصارف صنعتی از تولیدات این پالایشگاه است.

این پالایشگاه می‌تواند تمامی سفارشات صادرکنندگان روغن (روغن پایه، روغن موتور و روغن‌های صنعتی) را با رعایت استانداردهای بین‌المللی و تعیین شده در سفارش خرید، تولید کرده و این محصولات را به صورت بالک یا مظروف در اختیار خریداران قرار ‌دهد.

همزمان با سوم خرداد سالجاری سالروز آزادی خرمشهر، بازسازی کامل کارخانه تولید روغن ایرانول آبادان و تولید روغن موتور الوند پس از 36 سال در شرکت ایرانول آبادان آغاز شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
کیفیت ایرانول از روغنهای خارجی هم بهتره
:
:
:
آخرین اخبار