تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۵۱۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجوز حضور مهاجم گرجستانی استقلال خوزستان صادر شد
مجوز حضور مهاجم گرجستانی تیم استقلال خوزستان صادر شد و این بازیکن از هفته چهارم به جمع آبی پوشان خوزستانی اضافه خواهد شد
مجوز حضور مهاجم گرجستانی تیم استقلال خوزستان صادر شد و این بازیکن از هفته چهارم به جمع آبی پوشان خوزستانی اضافه خواهد شد.

با پیگیری های مسئولان باشگاه استقلال خوزستان سرانجام سابا تاوادزه مهاجم گرجستانی استقلال خوزستان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در بازی روز جمعه مقابل پدیده مشهد به میدان برود.

آبی پوشان خوزستانی از 3 بازی انجام داده در حال حاضر با کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست با 4 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

پیش از این جونیور برزیلی با تصمیم عبدالله ویسی به ترکیب تیم استقلال خوزستان اضافه شد تا دست ویسی بر روی نیمکت پرتر باشد.

شاگردان عبدالله ویسی عصر امروز آخرین تمرین خود را در زمین ورزشگاه نفت اهواز برگزار می کنند تا روز جمعه در مشهد به مصاف پدیده بروند.

بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: برای برد به مشهد سفر می کنیم و به خوبی می دانیم برای قرار گرفتن در میان تیم های بالایی جدول نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت روحی و جسمانی بازیکنان بسیار خوب است و در طول این هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم. در لیگ امسال تمام تیم ها قدر هستند و هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

سرپرست استقلال خوزستان در خصوص وضعیت باریکنان خارجی تیمش گفت: خوشبختانه کارت بازی دو مهاجم برزیلی و گرجستانی ما صادر شد است و در بازی مقابل پدیده می توانند ما را همراهی کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار