تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۵۱۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب 2 کانون عرضه مواد مخدر در شاوور شوش
2 منزل مسکونی در شهر شاوور که به کانون توزیع مواد مخدر تبدیل شده بودند از سوی دادگاه بخش شاوور پلمب شدند
سرپرست دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت:2 منزل مسکونی در شهر شاوور که به کانون توزیع مواد مخدر تبدیل شده بودند از سوی دادگاه بخش شاوور پلمب شدند.

مصطفی یوسفی چهارشنبه اظهار داشت:درپی وصول اخبار متعدد مبنی برفروش مواد مخدر و مواد روانگردان از سوی 2 مرد 38 و 42 ساله به نام های (ع. ک) و(ک .چ) که دارای سوابق متعدد کیفری می باشند با صدور دستور قضایی منازل آنها از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر شوش و کلانتری 12شاوور بازرسی و مقداری مواد روانگردان از نوع شیشه و هرویین کشف و متهمان دستگیر شدند.

وی گفت: به دلیل سوابق کیفری متهمان و تبدیل شدن منازل آنان به کانون عرضه و فروش مواد مخدر و روانگردان همچنین پاتوق استعمال مواد مخدر و روانگردان با دستور قضایی این 2 منزل پلمب شدند.

سرپرست دادگاه شاوور افزود:متهمان نیز پس از تفهیم اتهام برای تحقیق بیشتر در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر شوش قرار گرفتند.

یوسفی در پایان گفت:فروشندگان مواد مخدر و روانگردان آگاه باشند با آنها به شدت وفق مقررات کیفری برخورد خواهد شد.

رییس دادگاه بخش شاوور گفت:همچنین در پی وصول گزارشی مبنی بر سرقت وجه نقد از راننده کامیون در حوالی شهر شاوور بلافاصله دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری شاوور قرار گرفت.

وی افزود:ماموران این کلانتری در یک عملیات ضربتی یکی از متهمان به نام ' س.س ' -40ساله و دارای سوابق متعدد کیفری بامداد روز چهارشنبه دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان و جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر همدستان در اختیار پلیس آگاهی شوش قرار گرفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار