تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۵۱۵۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان عنوان كرد:
اجرای 3 پروژه امید بخش در زادگاه نفت
مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان از شروع عمليات اجرايي 3 پروژه زيربنايي و اميد بخش در اين شهرستان خبر داد
خوزنیوز: مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان از شروع عمليات اجرايي 3 پروژه زيربنايي و اميد بخش در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ قباد ناصري با اعلام اين خبر اظهار داشت: عمليات اجرايي اين پروژه ها كه با حمايت و پيگيري هاي عسگر ظاهري نماينده مردم در مجلس و بيژن عالي پور مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب تأمين اعتبار و مصوب شده اند طي روزهاي گذشته آغاز شد.

وي تصريح كرد : اين 3 پروژه شامل 2 پروژه راه سازي و يك پروژه تفريحي – فرهنگي مي باشد كه در مجموع با اعتبار 65 ميليارد ريال و در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي وزارت نفت و ارتقاي خدمات دولت به شهروندان تعريف و در حال اجرا مي باشند.

وي افزود: پروژه تعريض و بهسازي جاده مسجدسليمان به منطقه تل بزان و بخش جريك از محور ايستگاه قديم سد كه يك جاده قديمي مي باشد با اعتبار 13 ميليارد ريالي و با استفاده از توانمندي هاي اين شركت بمنظور اصلاح هندسي قوس ها و افزايش عرض مسير در حال اجرا مي باشد.

وي خاطر نشان كرد: ترميم و بهسازي جاده دسترسي مسجدسليمان به ايذه از مسير جابالون تا امام زاده سيد صالح (ع) يكي ديگر از پروژه هاي مهم و تأثيرگذارمناطق نفتخيز جنوب است در جهت خدمت به روستاييان و ساكنين مسير جهت تسريع در دسترسي به دو شهرستان مسجدسليمان و ايذه مي باشد كه با انتخاب پيمانكار ، عمليات اجرايي آن با اعتبار تقريباً 20 ميليارد ريال و در مدت زمان 7 ماه اجرا مي گردد.  

ناصری تصریح کرد : با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش های مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب مبلغ 430 میلیارد ریال جهت اجرای روکش آسفالت از ابتدای مسیر واقع درجوار چاه شماره یک تا امام زاده سیدصالح(ع) توسط هیأت مدیره ی شرکت ملی نفت ایران مصوب شد .

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان افزود: سومين پروژه مهم و اميد بخش وزارت نفت در زادگاه نفت ، احداث پارك موزه برق تمبي است كه بعنوان یکی از اجزای اصلی موزه گنجینه نفت در مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال در مدت زمان 10 ماه توسط این شرکت انجام می شود.

قباد ناصری افزود: این پروژه شامل دو بخش می باشد که بخش نخست شامل احداث پارک تفریحی و بخش دوم شامل بهسازی و محوطه سازی ساختمان نیروگاه قدیمی می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: این پروژه ها كه با تدبير و عنايت نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب بعنوان خدمات عام المنفعه و مسئوليت هاي اجتماعي صنعت نفت در حال اجرا مي باشند موجب تحول و ارتقاي شاخص هاي توسعه و فرهنگي شهرستان شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
م ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
جاده جدید مسجدسلیمان به اهواز کی کلنگ زده می شه؟؟
کیخسرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
به به چه اخبار خوبی
ایکاش فقط زود به بهره برداری برسن تو همین یکی دو سال
وگرنه ...
:
:
:
آخرین اخبار