تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با 300 میلیارد ریال هزینه ساخت
کمربندی غرب دزفول افتتاح شد
کمربندی غرب دزفول با 300 میلیارد ریال هزینه ساخت به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی جمعه شب در آئینی با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد
کمربندی غرب دزفول با 300 میلیارد ریال هزینه ساخت به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی جمعه شب در آئینی با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

شهردار دزفول در آئین افتتاح این طرح که نقش مهمی در کاهش ترافیک شهری دارد گفت:کمربندی شهید دانش یکی از طرح های مهم در راستای روان سازی ترافیک شهری و جلوگیری از ورود کامیون و خودروهای سنگین به محدوده شهری از سوی این شهرداری ساخته شد.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش ترافیک ، احداث کمربندی شهید دانش با طول 7000 متر در دستور کار قرار گرفت که با تکمیل و احداث آن غرب دزفول به شرق متصل شد.

وی افزود : این پروژه به طول هفت کیلومتر ، 2 باند با عرض هر کدام 12 متر، دور برگردان های استاندارد، رمپ های ورودی و خروجی پل غدیر، فضای سبز با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال را تکمیل و ساخته شد.

شهردار دزفول همچنین از آغاز عملیات اجرایی سرپوش گذاری فاضلاب کوی آیت الله مدرس دزفول خبر داد و گفت:روباز بودن فاضلاب سطحی و مشکلات غیر بهداشتی ناشی از آن موجب شد تا این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود : این پروژه پس از آنکه سالها به حال خود رها شده بود با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از اعتبارات ملی با پیگیری نماینده دزفول همچنین اعتبارات جاری شهرداری دزفول اجرا شد.

کرمی نژاد طول کانال فاضلاب کوی مدرس که نیاز به سرپوش گذاری دارد را 1،7 کیلومتر عنوان کرد و گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده این کانال فاضلاب تا 3 ماه آینده سرپوش گذاری می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار