تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۵۱۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی زاده:
مجمع نمایندگان خوزستان از گزینه معرفی شده برای وزارت دادگستری دفاع می کند
سید علیرضا آوایی گزینه خوبی برای تصدی پست وزارت دادگستری است و از وی حمایت می کنیم
مجمع نمایندگان خوزستان از گزینه معرفی شده برای وزارت دادگستری دفاع می کندرئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: سید علیرضا آوایی گزینه خوبی برای تصدی پست وزارت دادگستری است و از وی حمایت می کنیم.

عباس پاپی زاده جمعه شب در آئین بهره برداری از اتوبان شهید دانش دزفول با بیان اینکه مجمع نمایندگان خوزستان از گزینه معرفی شده برای وزارت دادگستری دفاع می کند اظهار داشت:تمام تلاش خود را برای کسب رای اعتماد فرزند دزفول برای تصدی پست وزارت دادگستری خواهیم کرد و انتخاب وی افتخاری برای مردم خوزستان است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مجمع نمایندگان خوزستان در انتخاب وزرا تمام منافع مردم این استان را در نظر گرفته است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش مجموعه شهرداری دزفول به خاطر اجرای طرح های عمران شهری تقدیر کرد و اظهار داشت:همواره تلاش شده دزفول در مسیر توسعه باشد و اقدام های خوبی نیز در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به افتتاح گمرک در دزفول افزود: دزفول در بسیاری از حوزه ها در حد مراکز استان بوده و می توان گفت دزفول و سلفچگان تنها مناطقی هستند که بدون داشتن مرز زمینی دارای اداره گمرک شدند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره مصالح و خواسته مردم دزفول را در نظر داشته ام گفت: اگر نسبت به برخی مسائل سکوت کرده ام بخاطر مصلحت و درخواست برخی مسئولان برای حفظ آرامش بوده است.

وی در پایان تاکید کرد:مردم دزفول مطمئن باشند همواره مدافع منافع آنها هستیم و اجازه نخواهیم داد منافع مردم دزفول به خطر افتد‌.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار