تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۵۱۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکان 80 نفر از حادثه دیدگان سیل اخیر در باغملک
بخشدار صیدون با اعلام اسکان 80 نفر از حادثه دیدگان سیل اخیر در این منطقه در دستگاه های اجرایی شهرستان باغملک گفت: میزان خسارت وارده ناشی از سیل هنوز برآورد نشده است.

مختار نیک مقدم روز شنبه با بیان اینکه امداد رسانی به مناطق حادثه دیده ناشی از سیل همچنان ادامه دارد و بسیاری از مسئولان استانی برای بررسی وضعیت در این منطقه حضور دارند افزود: تا ساعت 21 جمعه شب همچنان بارندگی در منطقه امامزاده عبدالله باغملک ادامه داشت و در حال حاضر آسمان روستای امامزاده عبدالله ابری است.

وی گفت:این حادثه تلفات جانی نداشت اما دام زیادی از عشایر در سیلاب تلف شده و به مردم این مناطق نیز خسارت مالی زیادی وارد شده است و بسیاری از باغ ها ، شالیزارها و زمین های کشاورزی بر اثر بارندگی شدید دچار خسارت شده است.

بخشدار صیدون با اشاره به اینکه آرامگاه و محوطه امامزاده عبدالله دچار خسارت و آسیب زیادی شده اظهار کرد: مسیر منطقه گندمکار که سه روز گذشته به دلیل سیلاب بسته شده بود شب گذشته باز شد و تمامی مناطقی که از توابع روستای امامزاده عبدالله باغملک هستند دچار خسارت شده اند.

مدیر جمعیت هلال احمر باغملک نیز گفت: مسیر تردد 10 منطقه از توابع روستای امامزاده عبدالله شهرستان باغملک با جاری شدن سیلاب بسته شده است.

محسن شیخی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه تردد به این مناطق بر اثر سیلاب سخت شده و امکان تردد برای کمک رسانی به اهالی این مناطق نیست یک فروند بالگرد در حال اعزام به این منطقه تا به صورت هوایی به این مناطق امداد رسانی شود.

وی گفت: در سال های گذشته چنین بارندگی در فصل تابستان در این منطقه سابقه نداشته و جاری شدن سیلاب در مرداد ماه در این منطقه غیر منتظره بوده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک با اشاره به کمک به پنج دستگاه خودروی گرفتار شده در این مناطق و نجات جان یک زن که از دره سقوط کرده بود گفت:سه دستگاه خودرو آماده اعزام برای امداد رسانی به مناطق آسیب دیده هستند ضمن اینکه مقادیری مواد غذایی و وسایل مورد نیاز برای حادثه دیدگان در این منطقه ارسال شده است.

شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع است و با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، هفتگل، مسجد سلیمان و استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم‌مرز است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار