تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۵۱۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس و فوریت‌های پزشکی ایذه خبر داد:
مجروحیت 2 نفر در برخورد خودرو به کوه در محور ایذه
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه از مجروحیت دو نفر در برخورد خودروی سواری با کوه در محور ایذه-دهدز خبر داد
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه از مجروحیت دو نفر در برخورد خودروی سواری با کوه در محور ایذه-دهدز خبر داد.

علی اکبر آبسته شامگاه جمعه با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در محور ایذه-دهدز اظهار کرد: این حادثه در گردنه‌های بعد از روستای سراک معروف به پیچ کویتی‌ها صورت گرفت.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه پژو 206 به کوه موجود در اطراف جاده برخورد کرد و در پی آن 2 نفر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه تصریح کرد: پس از اطلاع یافتن اورژانس از این حادثه فورا اعزام اکیپ به محل حادثه صورت گرفت و مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

محور ایذه-دهدز به عنوان خروجی استان خوزستان به استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان همواره پذیرای تعداد زیادی از خودروهای ترانزیتی استان خوزستان و استان‌های یاد شده است.

این محور علاوه بر ترانزیت، به عنوان یکی از مهم‌ترین مسیرهای مواصلاتی خوزستان به مرکز کشور محسوب شده و از این رو روزانه شاهد تردد بسیاری از اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی است.

با این وجود، به دلیل کوهستانی بودن مسیرها و همچنین عدم توسعه راه‌های آن از گذشته تاکنون، حوادث ناگوار زیادی در آن به وقوع پیوسته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار