تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۵۱۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان شرکت آب و فاضلاب بهبهان چهار ماه را بدون حقوق سپری کردند
جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی بهبهان روز شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق معوقه خود دست از کار کشیده و در نماز خانه این شرکت تجمع کردند
جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی بهبهان روز شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق معوقه خود دست از کار کشیده و در نماز خانه این شرکت تجمع کردند.

نماینده این کارکنان اظهار کرد: از چهار ماه گذشته حقوق به حساب کارکنان واریز نشده و با اینکه از ماه دوم تاکنون وعده پرداخت حقوق به کارکنان داده شده اما عملا وجهی به حساب آنان واریز نشده است.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: در این مدت پاسخ روشنی در خصوص علت پرداخت نشدن حقوق ارائه نشده است.

این تجمع کننده بیان کرد: امروز مدیر اداره از طرف مسئول حراست استان به ما پیام داد که قول هایی برای پرداخت احتمالی حقوق تا آخرهفته آینده داده شده است.

وی گفت: در 2 تا سه سال گذشته سابقه پرداخت نشدن حقوق بین یک تا سه ماه را تجربه کردیم اما امسال تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان طولانی تر شده است.

نماینده تجمع کنندگان اظهار کرد: تعطیلی کار و تجمع تا زمانی که قول و تاریخ مشخصی برای پرداخت حقوق اعلام شود ادامه داد.

رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی با تایید پرداخت نشدن چهار ماه حقوق این کارکنان اظهار کرد: با توجه به نامه ای که 2 هفته گذشته هیات دولت به وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر افزایش بودجه و تامین حقوق شرکت های آب و فاضلاب روستایی مانند سایر شرکت های دولتی در کل کشور ارائه کرده و همچنین تلاش های استاندار و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی، به نظر می رسد حقوق کارکنان ظرف روزهای آینده پرداخت شود.

دانیال احمدی افزود: کمبود اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی یک موضوع ملی است و خوزستان از استان های با کمبود اعتباری بیشتر است.

وی بیان کرد: بودجه ای که از ابتدای امسال تا کنون برای خوزستان اختصاص یافته در برابر هزینه های شرکت بسیار ناچیز است و جوابگوی پروژه ها، پرداخت حقوق و سایر مخارج نیست.

14 مردادماه نیز کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان برای مطالبه پرداخت حقوق معوقه خود در ساختمان این شرکت در اهواز تجمع صنفی برپا کردند.

حدود 1.2میلیون نفر از جمعیت 4.7میلیونی نفری خوزستان در بیش از چهارهزار پارچه آبادی زندگی می کنند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم نقدی
|
UNITED KINGDOM
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
ماشالا به این دولت وخدا بیامرزه پدر دولتای قبلی رو ، هیچ ارگانی به غیر شرکت نفت وسازمان آب وبرق نیست که حقوق پرسنلشو درست پرداخت کرده باشه.........
:
:
:
آخرین اخبار