تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۵۱۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛
در هفته دولت 113 پروژه توزیع برق به بهره‌برداری می‌رسد
به مناسبت هفته دولت، 113 پروژه توزیع برق با سرمایه گذاری 516 میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره برداری خواهد رسید
خوزنیوز: به مناسبت هفته دولت، 113 پروژه توزیع برق با سرمایه گذاری 516 میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا غضنفری، مدیر عامل این شرکت گفت: یکی از این پروژه ها شامل برق رسانی به روستاهای سوز تینا، شیرعلی آباد، چال دیره بزرگ، شیخون، بنه ذوالفقار، زروستان و ملاسلطانعلی از توابع شهرستان اندیکا می باشد که علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم برای 55 نفر در زمان اجرای پروژه ها، هزینه های آن نیز از محل اعتبارات داخلی تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: در زمینه کاهش تلفات، تأمین برق شهری و روستایی، اصلاح شبکه، مسکن مهر و روشنایی معابر نیز در بیشتر شهرهای استان اقدامات مؤثری انجام شده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه ها در شهرهای باغملک، لالی، رامهرمز، ایذه، آغاجری، هفتگل، مسجدسلیمان، شوش، الوان، بهبهان و زیدون، آبادان، خرمشهر، اروندکنار، دزفول، گتوند، شوشتر، شادگان، امیدیه، ماهشهر، رامشیر، بندرامام، اندیمشک، الوار گرمسیری، هویزه و سوسنگرد انجام شده و با بهره برداری از آن ها شاهد تغییرات محسوس وارتقاء ضریب پایداری شبکه و ساماندهی شبکه های برق خواهیم بود.

غضنفری با اشاره به اینکه در زمان اجرای این پروژه ها، 1079 نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم صورت گرفته است سرمایه گذاری انجام شده را 516 میلیارد و 518 میلیون ریال اعلام نمود.
:
:
:
آخرین اخبار