تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۵۱۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور پنج خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان
چهار کشتی گیر خوزستانی به همراه یک داور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان به روی تشک می روند
چهار کشتی گیر خوزستانی به همراه یک داور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان به روی تشک می روند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 30 و 31 مردادماه به میزبانی کشور فرانسه برگزار می شود که در این مسابقات چهار دوبنده تیم ملی بر تن کشتی گیران خوزستانی خواهد بود.

مهرداد مردانی، حسین الیاسی، سعید عبدولی و سید مصطفی صالحی زاده چهار کشتی گیر خوزستانی شرکت کننده در مسابقات جهانی فرانسه هستند که به ترتیب در اوزان 59، 66، 75 و 98 کیلوگرم در مقابل حریفان خود به روی تشک می روند.

اردوان صاحب داور بین المللی خوزستان که سابقه زیادی در قضاوت این رشته دارد، با اعلام فدراسیون جهانی کشتی، به این مسابقات فراخوانده شد.

همچنین پنج کشتی گیر خوزستانی به همراه یک مربی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی یونان دعوت شدند.

میلاد رضانژاد، محمد حسینوند، محسن مدهنی، مصطفی کایدخورده و مهران سعادتی فر چهار کشتی گیر خوزستانی هستند که به ترتیب در وزنهای 50، 54، 58، 63 و 76 کیلوگرم به این اردو فراخوانده شدند همچنین مصطفی قاسمی راد به عنوان مربی ورزشکاران خوزستانی را همراهی می کند.

آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از روز یکم شهریورماه در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز خواهد شد و تا 10 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 13 تا 19 شهریورماه در کشور یونان برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار