تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۵۱۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری برگزار می‌شود؛
کارگاه آموزشی «شیوه‌های استفاده از متون کهن در قصه‌گویی» در اهواز
کارگاه آموزشی «شیوه‌های استفاده از متون کهن در قصه‌گویی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان طی دو روز در اهواز برگزار می‌شود
خوزنیوز: کارگاه آموزشی «شیوه‌های استفاده از متون کهن در قصه‌گویی»، با حضور 32 مربی فرهنگی، ادبی و مسئول مراکز کانون استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزنیوز؛ این دوره آموزشی دو روزه، یکم و دوم شهریورماه جاری، در دو تایم صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 18 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز اجرا می‌شود.

محوریت اصلی این آموزش از سوی برگزارکنندگان این کارگاه «افزایش توانمندی فراگیران در انجام وظایف کاری و ارتقای مهارت قصه‌گویی» اعلام شده و مسئولیت آموزش این دوره‌ به علی خانجانی مدرس دانشگاه و مراکز آموزش ضمن خدمت وزارت آموزش و پرورش واگذار شده است.

انتخاب صحیح قصه، شروط لازم در قصه‌گویی دوزبانه، استفاده‌ی ابزار در قصه‌گویی، مراحل پرورش قصه و انتخاب یک حکایت از متون کهن و برگرداندن آن به نثر روایی برای قصه‌گویی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان شده است.

گفتنی است؛ مربیان شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی 16 ساعته در صورت قبولی در امتحان پایان دوره و کسب نمره قبولی از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.
:
:
:
آخرین اخبار