تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۵۱۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
شرجی تا آخر هفته ادامه دارد
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرجی 86 درصدی امروز ماهشهر گفت: پیش بینی می‌شود تا آخر هفته شاهد پدیده شرجی در استان باشیم
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرجی 86 درصدی امروز ماهشهر گفت: پیش بینی می‌شود تا آخر هفته شاهد پدیده شرجی در استان باشیم.

کوروش بهادری اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی با تقویت زبانه کم فشار بر روی منطقه از امروز شاهد انتقال رطوبت و وقوع پدیده شرجی در استان خواهیم بود که تا آخر هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: صبح امروز رطوبت نسبی در ماهشهر 86 درصد، در اهواز 80 درصد، در هندیجان 78 درصد، در امیدیه و آغاجاری 77 درصد و در بستان 75 درصد گزارش شد.

مدیرکل هواشناس خوزستان تصریح کرد: به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری انتظار داریم امروز در نیمه شرقی و شمالی استان شاهد رشد ابر و بعضا رگبار و رعد و برق پراکنده همراه با وزش تندباد لحظه‌ای باشبم.

بهادری ادامه داد: همچنین احتمال می‌رود برای امروز در مناطق مستعد شامل مناطق غربی و مرکزی وقوع پدیده گردوخاک را به طور موقت داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته بستان با 50 درجه سانتیگراد و دهدز با 29 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. دمای امروز اهواز نیز بین 32 تا 49 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار