تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۵۱۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان؛
مدال برنز در انتظار عبدولی/صالحی‌زاده حذف شد
سعید عبدولی با راهیابی به دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت و مصطفی صالحی‌زاده دیگر فرنگی کار خوزستانی نیز از دور رقابت ها حذف شد
 سعید عبدولی، فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم ایران در مبارزه اول خود برابر ویکتور نمس صربشکست خورد و باتوجه به راه یابی حریففش به فینال، برای کسب نشان برنز به گروه بازنده‌ها راه پیدا کرد.
 
او در این گروه در نخستین مصاف خود برابر ماکست یرژپوف قزاق با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و در ادامه نیز موفق شد کاراپت چالیان از ارمنستان را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بر دارد و به دیدار رده‌بندی برسد. عبدولی در ادامه برای کسب مدال برنز باید به مصاف کازبک کیلو از بلاروس برود.
 
همچنین در وزن 98 کیلوگرم سیدمصطفی صالحی‌زاده پس از شکست برابر آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک راهی گروه بازنده‌ها شد. او در مبارزه نخست خود در این مرحله موفق شد ترسی هانکوک از آمریکا را شکست دهد. او در ادامه در مبارزه با روازی نادارشویلی از گرجستان با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
این رقابت ها از امروز (دوشنبه) در پاریس آغاز شده است و دیدارهای رده‌بندی و فینال چهار وزن نخست آن نیز امشب برگزار می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار