تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۵۱۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان:
سپاه برای تأمین امنیت ماهشهر با نیروی انتظامی وارد همکاری می‌شود
با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی عرصه بر مخلان امنیت در شهرستان بندر ماهشهر تنگ‌تر خواهد شد
معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان گفت: با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی عرصه بر مخلان امنیت در شهرستان بندر ماهشهر تنگ‌تر خواهد شد.

قدرت‌الله دهقان دوشنبه شب در حاشیه برگزاری جلسه شورای تأمین استان که در فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: حوادثی که در چند روز اخیر در شهرستان بندر ماهشهر اتفاق افتاد را با تمام ابعادش مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در پی تصمیمات بسیار خوبی که امروز گرفته شد نیروهای عمل کننده با قاطعیت وارد کار شود که گزارش کار نیز توسط فرماندار بندر ماهشهر به طور مرتب در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تصمیمات بسیار کارشناسانه و خوبی گرفته شده و همه دستگاه‌های مسؤول نیز پذیرفته‌اند که در خدمت مردم باشند و آرامش را به شهروندان هدیه کنند.

دهقان با اشاره به درگیری مسلحانه اخیر در شهرستان بندر ماهشهر و کشته شدن یک زن رهگذر، متذکر شد: این حادثه را به خانواده این مرحومه تسلیت می‌گویم. عواملی که موجب و مرتکب این جنایت شده‌اند نیز به زودی دستگیر و به دستگاه عدالت سپرده خواهند شد.

وی افزود: شهرستان بندر ماهشهر در پی تصمیمات امروز ان‌شاءالله در روزهای آتی شاهد روزهای بهتر و آرام‌تری خواهد بود و حاصلش را مردم عملاً به چشم خواهند دید.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان تصریح کرد: برخی تصورشان این است که می‌توانند جرمی را مرتکب شده و از چنگال قانون بگریزند. این افراد باید بدانند خیال بسیار بیهوده‌ای است و مسؤولان امر قاطعانه در تعقیب آنها خواهند بود و شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید.

دهقان با تأکید بر اینکه عرصه بر نا امن کنندگان تنگ خواهد شد، گفت: توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها که جغرافیای شهرستان بندر ماهشهر بین آنها توزیع و تقسیم شده، عرصه بر مخلان امنیت تنگ‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان بسیج و سپاه استان دستورات لازم را به سپاه شهرستان داده‌اند و این نهاد در کنار نیروی انتظامی قاطعانه مخلان امنیت را شناسایی و دستگیر و تحویل قانون خواهد داد.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان یادآور شد: موضوع از حیث مسائل حقوقی و قضایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد فرماندار بندر ماهشهر اشکالات، چالاش‌ها و خلاءهای قانونی را شناسایی و در اختیار شورای تأمین استان قرار دهد تا موضوع از طریق استان و کشور مورد پیگیری قرار بگیرد.

دهقان در پایان اضافه کرد: همه تمهیدات لازم اتخاذ شده که کسی نتواند با خیال راحت جرمی را مرتکب شده و برای خود جولان بدهد. این قول را می‌دهم که این مجرمان در اسرع وقت و به اشد مجازاتی که در قانون تعیین شده محکوم شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار