تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۵۱۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار اشتری در شلمچه:
زیرساخت‌های لازم در مرز شلمچه برای تردد زوار حسینی فراهم شود
فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این‌که مرز شلمچه از مرزهای اصلی برای تردد زوار حسینی است، گفت: با توجه به تردد اتباع غیر ایرانی از این مرز در ایام اربعین باید زیرساخت‌های لازم در مرز شلمچه فراهم شود
زیرساخت‌های لازم در مرز شلمچه برای تردد زوار حسینی فراهم شودفرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این‌که مرز شلمچه از مرزهای اصلی برای تردد زوار حسینی است، گفت: با توجه به تردد اتباع غیر ایرانی از این مرز در ایام اربعین باید زیرساخت‌های لازم در مرز شلمچه فراهم شود.

سردار حسین اشتری ظهر امروز (سه‌شنبه 31 مردادماه) در یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از سفر به خوزستان تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان بود بازدید از مرز شلمچه و آمادگی‌ که باید برای مراسم اربعین حسینی وجود داشته باشد، هدف بعدی این سفر بوده است. در بازدید امروز از مرز شلمچه نیز نیازمندی‌ها را بررسی می‌کنیم تا در صورت نیاز به انجام اقداماتی، از الآن برنامه‌ریزی لازم انجام شود.
 
وی تصریح کرد: تامین امنیت زائران حسینی و تسهیل تردد آن‌ها در ایام اربعین از اقدامات خوبی است که طی سال‌های اخیر انجام شده است. امسال هم مثل سال‌های گذشته این آمادگی در نیروی انتظامی وجود دارد و از هم اکنون با برگزاری جلسات اولیه، بازدیدهایی از مرزهای زمینی شلمچه، چذابه و مهران داشتیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این‌که مرز شلمچه از مرزهای اصلی تردد زائران حسینی است، عنوان کرد: اتباع غیر ایرانی نیز از طریق همین مرز در ایام اربعین تردد خواهند کرد و بنابراین باید زیرساخت های لازم را در این مرز فراهم کنیم.
 
اشتری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی توسط فرماندار، استانداری، مسئولان مربوطه و نیروی انتظامی برای تامین زیرساخت‌های مذکور صورت گرفته است اما باید بیشتر از این از آمادگی برای استقبال از زائران حسینی برخوردار باشیم.
 
وی بیان کرد: امید است با یاری خدا، استعانت از امام حسین (ع) و شهدایی که در این منطقه به شهادت رسیدند و همت همکاران ما در نیروی انتظامی بتوانیم امسال نیز بهترین خدمات‌رسانی به زائران را در ایام اربعین داشته باشیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی مرز خسروی گفت: در این راستا زیرساخت‌های خوبی نیز فراهم شده است. البته در این زمینه اعلام آمادگی کشور عراق و تضمین امنیت و تسهیل تردد زائران از سوی عراق ملاک است.
 
اشتری توصیه کرد: زائران از اکنون مدارک لازم از جمله گذرنامه معتبر را تهیه و از مراجعه به مرزها بدون ویزا خودداری کنند. همچنین در جریان سفر نیز با مسئولان مختلف نظیر مدیران کاروان‌ها و به ویژه نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه سفارت عراق در ایران باید زمان آغاز صدور ویزا را اعلام کند، تصریح کرد: زائران برای اخذ ویزا به محل‌های فاقد مجوز مراجعه نکنند و فقط به دفاتر اعلامی از سوی نیروی انتظامی و سفارت عراق در ایران مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
شهرهای خوزستان زیر ساخت درست وحسابی ندارند زیر ساخت مرزی پیش کش
:
:
:
آخرین اخبار