تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات کشتی فرنگی جهان/الیاسی به رده‌بندی رسید، مردانی حذف شد
در روز دوم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان، محمد الیاسی و مهرداد مردانی، فرنگی کاران خوزستانی تیم ایران به روی تشک رفتند که الیاسی به دیدار رده بندی رسید و مردانی از دور رقابت ها حذف شد
در روز دوم این رقابت ها امروز (سه شنبه) مهرداد مردانی و محمد الیاسی، فرنگی کاران خوزستانی تیم ملی به روی تشک رفتند.
 
مردانی در وزن 59 کیلوگرم، در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و در دور دوم نیز موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ برابر هامت رستم از ترکیه به پیروزی برسد.
 
او در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر سئونگ‌هاک کیم از کره‌جنوبی با نتیجه 6 بر 12 شکست خورد و با توجه به شکست حریف کره‌ای خود در مرحله نیمه نهایی، از دور این رقابت‌ها کنار رفت.
 
در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز محمد الیاسی که همچون مردانی برای نخستین بار عازم این رقابت‌ها شده است، در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مقابل سوسلان دائوروف از بلاروس به پیروزی رسید و در دور دوم نیز برابر کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر یک  به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.
 
الیاسی در این مرحله نیز برابر کبیسپایف کشتی‌گیر عنوان‌دار قزاق و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.
 
او در این مرحله به مصاف دنیس دمیانکوف از اوکراین رفت و با غلبه بر او، راهی نیمه نهایی شد. الیاسی در مبارزه ماقبل فینال به مصاف ماتئوس برناتکا از لهستان رفت که با قبول شکست در این مبارزه، به دیدار رده‌بندی رفت.
 
دیدار رده بندی رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی جهان تا ساعاتی دیگر در پاریس برگزار می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار