تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۵۱۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گله مندی قصابان دزفول از سردخانه کشتارگاه
در حالی که اتحادیه صنف قصابان دزفول از خرابی سردخانه کشتارگاه دام این شهر گله مند است ، شهرداری و دامپزشکی دزفول هرگونه نقص و خرابی در سردخانه کشتارگاه را رد می کنند
در حالی که اتحادیه صنف قصابان دزفول از خرابی سردخانه کشتارگاه دام این شهر گله مند است ، شهرداری و دامپزشکی دزفول هرگونه نقص و خرابی در سردخانه کشتارگاه را رد می کنند.

رئیس اتحادیه صنف قصابان دزفول روز سه شنبه گفت:طبق دستورالعمل دامپزشکی برای جلوگیری از انتقال بیماری تب کریمه کنگو باید لاشه های کشتار شده دام قبل از عرضه در بازار 24 ساعت در سردخانه نگهداری شوند.

مصطفی افضل زاده افزود:2 لاشه دام سنگین از لاشه های نگهداری شده در سردخانه کشتارگاه دام شهرداری دزفول یکروز پس از نگهداری در سردخانه خراب شده و 240 میلیون ریال به صاحبان آنها خسارت وارد شده است ضمن اینکه مقداری گوشت گاو و پیه گوسفندی نیز فاسد شده است .

رئیس اتحادیه صنف قصابان دزفول با بیان اینکه این ضرر و زیان امروز به قصابان این شهر وارد شده تقاضا کرد تا مشکل پیش آمده در سردخانه کشتارگاه شهرداری از سوی دستگاه قضایی پیگیری شود.

شهردار دزفول نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت:قصابان دزفول با راه اندازی سردخانه کشتارگاه مخالف اند و نسبت به این مسئله نیز چند روز پیش اعتراض کردند.

محمدرضا کرمی نژاد ادامه داد:رنگ 2 تا از لاشه های دام نگهداری شده در سردخانه کشتارگاه به صورت جزئی تغییر کرده بود که دامپزشکی نیز سلامت آنها را تائید کرد.

کرمی نژاد اظهار کرد:در حال حاضر سردخانه کشتارگاه دزفول بدون هیچ مشکلی فعال است .

محسن ورجاوند رئیس دامپزشکی دزفول نیز در این خصوص گفت: بازرسی دامپزشکی از سردخانه کشتارگاه دزفول به صورت مرتب انجام شده و طبق بررسی به عمل آمده تنها یک لاشه نگهداری شده در این سردخانه از سوی دامپزشکی غیر قابل مصرف تشخیص داده شده و ضبط شده است.

وی افزود:هیچ مشکل بهداشتی ، دیگر لاشه های نگهداری شده در سردخانه را تهدید نمی کند و سردخانه کشتارگاه دزفول نیز مشکلی ندارد.

205 واحد قصابی در سطح شهرستان دزفول فعالیت دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار