تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای اولین بار در تاریخ اتومبیلرانی کشور؛
حضور ورزشکار خوزستانی در مسابقات بین المللی ژاپن
شهاب پیشانی ‌دار به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی ژاپن شرکت می‌کند
 رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: شهاب پیشانی ‌دار به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی ژاپن شرکت می‌کند.

ابراهیم جوانمردی اظهار کرد: فدراسیون اتومبیلرانی کشور برای اولین در مسابقات جهانی حضور پیدا می کند و بسیار خوشحالیم که این افتخار نصیب اتومبیلران خوزستانی شد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان این که پیشانی دار بارها در مسابقات آسیایی شرکت کرده بود که رسمیت نداشت افزود: این در حالی است که مسابقات جهانی ژاپن از سوی فدراسیون جهانی FIM به رسمیت شناخته شده و تمام شرکت کنندگان حاضر در این رقابت ها قوی هستند.

وی با بیان اینکه پیشانی دار یک وزنه در اتومبیلرانی کشور محسوب می شود افزود: در چند روز اخیر مسیر مسابقات ژاپن را به خوبی آنالیز کردیم و مشابه همان مسیر را برای او ترسیم کردیم تا بتواند در فرصت باقی مانده تا مسابقات به تمرینات خود بپردازد.

جوانمردی با اشاره به این که پیست مسابقات ژاپن به لحاظ فنی و نوع پیچ به مراتب ساده تر از پیست غدیر است افزود: با توجه به این که نوع پیچ های پیست غدیر بسیار سخت و تند است شهاب پیشانی دار راحت تر می تواند در این مسابقات بازی کند.

وی ادامه داد: جوانمردی با بیان این که این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار و در حین مسابقه به جای نیروی انسانی از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود افزود: پیشانی دار از نظر کیفی و کمی در سطح خوبی قرار دارد اما متاسفانه تاکنون تجربه این مسابقات را ندارد. امیدواریم که در این دوره از رقابت ها جایگاه خوبی را کسب کند.

شهاب پیشانی‌دار قهرمان چندین دوره مسابقات دریفت کشور به عنوان تنها نماینده ایران اواخر شهریورماه به رقابت‌های بین‌المللی ژاپن اعزام می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار