تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات ژیمناستیک خوزستان:
ژیمناستیک خوزستان به یک مربی خارجی نیاز دارد
ژیمناستیک استان نیازمند یک مربی خارجی مطرح است تا با ارائه یک برنامه‌ منسجم بتوانیم مراحل پیشرفت را در سطح کشور طی کنیم
رییس هیات ژیمناستیک خوزستان گفت: ژیمناستیک استان نیازمند یک مربی خارجی مطرح است تا با ارائه یک برنامه‌ منسجم بتوانیم مراحل پیشرفت را در سطح کشور طی کنیم.

مقداد قلندر پور با بیان اینکه ژیمناستیک یک رشته های مدال آور در رویدادهای وررزشی محسوب می شود افزود: امروز در دنیا کشورهایی نظیر روسیه، چین، اوکراین و ارمنستان حرف اول را می زنند برای همین استفاده از مربیانی ازاین کشورها می تواند برای این رشته در منطقه ما بسیار مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: ژیمناستیک خوزستان تجربه استفاده از یک مربی ارمنستانی را دارد که نتایج خوبی هم در بر داشت، اما درکنار مربی خارجی باید برنامه ریزی منسجم و نیروی کاری خوب داشته باشیم تا بتوانیم نیروها وهدف گذاری خود را بر این اساس سازماندهی کنیم.

وی با اشاره به این که ظرفیت و پتانسیل ژیمناستیک استان در کشور بسیار بالاست و ما می توانیم تیم های مقتدری روانه مسابقات کنیم افزود: با توجه به وجود نیروهای قوی و کاربلد در ژیمناستیک استان، ورزشکاران ما می توانند در بخش انفرادی مقام آور باشند. در حال حاضر چند ورزشکار در تیم ملی جوانان و بزرگسالان داریم و انتظار داریم پس از مسابقات انتخابی تیم ملی که در شهریورماه برگزار می شود هم چند ورزشکار دیگر استان به تیم ملی دعوت شوند.

قلندرپور شکوفایی ورزش ژیمناستیک استان را در گرو برنامه ریزی و سازماندهی ورزشکاران و مربیان این رشته دانست و گفت: قطعا با مجهز کردن سالن های ژیمناستیک و گسترش این رشته در سطح استان می توان مراحل پیشرفت را به خوبی طی کرد.

وی در ادامه به فعالیت بانوان در این رشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بخش بانوان ما در حال حاضر شکل مناسبی به خود گرفته و طی چند سال اخیر مقام های بسیار خوبی در مسابقات کشوری کسب کرده است که امیدواریم بعد از سال ها یکی دو نفر از بانوان استان به تیم ملی راه یابند.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان با بیان این که در حال حاضر تنها 6 یا 7 سالن اختصاصی ژیمناستیک در استان داریم که از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردار هستند گفت: متاسفانه بسیاری از شهرستان های ما مجهز به سالن تخصصی ژیمناستیک نیستند و این کمبود کیفیت کار آن ها را پایین تر می آورد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار