تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۵۱۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: هدف ما کسب هشت امتیاز از هر پنج بازی است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که چهار بازیکن هجومی پارس جنوبی جم بازیکنان سابق خودش بوده‌اند و برای مهار آها تمهیداتی در نظر گرفته است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که چهار بازیکن هجومی پارس جنوبی جم بازیکنان سابق خودش بوده‌اند و برای مهار آها تمهیداتی در نظر گرفته است.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم، اظهار کرد: بازی‌ها رفته رفته جذاب‌تر شده‌اند. وقتی تیم‌ها به تعطیلات می‌روند، دنبال این هستند که با روحیه بالای این کار را انجام دهند. این کار هم با کسب سه امتیاز محقق می‌شود. ما هم از این موضوع پیروی می‌کنیم. می‌خواهیم امتیاز مسابقه را بگیریم و به بالای جدول نزدیک شویم.

او درباره شرایط تیمش گفت: تیم ما شکل گرفته و خود ما هم راضی هستیم. از نظر امتیازگیری خوب نبودیم اما از بازی‌های‌مان راضی هستیم. اگر فردا بازی را ببریم، هشت امتیاز ما از پنج مسابقه تکمیل می‌شود و به خواسته خودمان می‌رسیم. پیشکسوتان استان نظر مثبتی درباره تیم ما دارند و امیدوارم مردم استان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل پدیده در مشهد هم گفت: ارزش زدن دو گل به پدیده در مشهد، بعد از بازی پدیده و استقلال یا پدیده و سپاهان مشخص شد. تیم ما همه چیز را رعایت کرد. آمدن دو بازیکن خارجی مان هم از نظر فنی و روانی به ما کمک کرد. امیدوارم فردا هم به ما کمک کند.

ویسی درباره خط حمله خطرناک پارس جنوبی نیز اظهار کرد: شناخت کافی از خط حمله این تیم داریم. هر چهار بازیکن هجومی این تیم، بازیکنان سابق ما بودند. برای مهار آنها و نرسیدن به دروازه تیم‌مان تمهیداتی داریم. امیدوارم فردا روز خوب تیم ما باشد و بتوانیم گل بزنیم و به پیروزی برسیم.

او درباره این که اگر تیمش بیشتر از هشت امتیاز از هر پنج مسابقه بگیرد چطور می‌شود نیز گفت: اگر امتیاز اضافه بگیریم، صدر درصد به آسیا می‌رسیم. هدف ما کسب هشت امتیاز از هر پنج مسابقه است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اعتراض مربیان به قضاوت داوران، بیان کرد: متاسفانه برخی مربیان کنار زمین تمرکز داور و کمک‌های او را بر هم می‌زنند و هیچ برخوردی با این مربیان نمی‌شود. یک جلسه محروم شدن چیزی نیست و اگر جرایم سنگین‌تری در نظر بگیرند و داوران فرقی بین مربیان نگذارند مطمئنا داوری بهتری خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه ما مربیان برعکس فوتبال دنیا قبل از بازی برای هم دسته گل می‌آوریم و بعد از بازی اگر بازنده باشیم سمت همکار خودمان نمی‌رویم. در اروپا ابتدای بازی مربیان اصلا یکدیگر را نمی‌بینند ولی پایان بازی مانند یک "جنتلمن" با یکدیگر دست می‌دهند. به هر حال نوع رفتار ما مربیان باعث می‌شود که داوری‌ها خراب شود. امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد و به داوری احترام بگذاریم. هفته گذشته به بازیکنان گفتم که اگر داور یک اوت خیلی معمولی به ضرر ما گرفت، دلیل نمی‌شود که آن توپ وارد گل شود و تمرکزمان را به هم بزنیم اما همین باعث شد تمرکزمان به هم بخورد. خود من کمکی نکردم و عصبی بودم اما امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد و بتوانیم به جامعه داوری کمک کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که دیشب (سه‌شنبه) در بازی پرسپولیس و الاهلی دو داور پشت دروازه حضور داشتند، گفت: مطمئنا وقتی این کار در جام جهانی جوانان انجام می‌شود یعنی در حال تست کردن هستند که در جام جهانی روسیه نیز این کار صورت بگیرد. اگر این کارایی داشته باشد و بتوانیم از آن استفاده کنیم، عالی است و به نظر من این می‌تواند کمک کند اما ویدئو چک از زیبایی‌های فوتبال کم می‌کند.

وی در پایان درباره غایبان تیمش، گفت: موسی کولیبالی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین سرپرست تیم و مکوندی مربی تیم به دلیل اخراج هفته گذشته در کنار ما نیستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار