تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۵۱۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبرداد:
افزایش کیفیت ولتاژ و پایداری شبکه برق 454 روستای اهواز
در کلانشهر اهواز تعداد ۴۵۴ روستای بزرگ و کوچک وجود دارد که در حال حاضر با اقدامات انجام شده، طرح ساماندهی شبکه برق در این روستاها اجرا شده و برق این روستاها به پایداری رسیده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با این‌که یکی از اولویت‌های اصلی برق اهواز پایداری شبکه برق روستاها است، گفت: تاکنون در جهت افزایش کیفیت ولتاژ و پایداری شبکه برق روستاهای کلانشهر اهواز تعداد ۵۵۷ دستگاه ترانسفورماتور، با ظرفیت ۹۲ مگاوات، ۳۷۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و ۱۴۶ کیلومتر شبکه ۳۳ هزار ولت با اعتباری بالغ بر ۴۶۷ میلیارد و 290 میلیون ریال احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
 
حسن کریمی با اشاره به وضعیت مطلوب شبکه برق روستاهای اهواز، اظهار کرد: شبکه برق روستاهای کلانشهر اهواز با اجرای پروژه‌های ساماندهی، تقویت ولتاژ شبکه و نصب تجهیزات جدید از روز گذشته از پایداری مطلوبی برخوردار شده است.
 
وی افزود: توجه به شبکه برق روستایی و بهبود کیفیت ولتاژ جز اولویت‌های اصلی شرکت توزیع برق اهواز است و در این زمینه تاکنون نیز اقدامات گسترده‌ای برای اهالی روستاهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و غیزانیه انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با این‌که یکی از اولویت‌های اصلی برق اهواز پایداری شبکه برق روستاها است، تصریح کرد: در کلانشهر اهواز تعداد ۴۵۴ روستای بزرگ و کوچک وجود دارد که در حال حاضر با اقدامات انجام شده، طرح ساماندهی شبکه برق در این روستاها اجرا شده و برق این روستاها به پایداری رسیده است.
 
وی گفت: تاکنون در جهت افزایش کیفیت ولتاژ و پایداری شبکه این روستاها تعداد ۵۵۷ دستگاه ترانسفورماتور، با ظرفیت ۹۲ مگاوات، ۳۷۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و ۱۴۶ کیلومتر شبکه ۳۳ هزار ولت با اعتباری بالغ بر ۴۶۷ میلیارد و 290 میلیون ریال احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: در خصوص روشنایی معابر نیز تاکنون اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته است و خدمت رسانی مناسب به این قشر مولد و زحمتکش جامعه در برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این شرکت قرار دارد.
 
کریمی با بیان این‌که شبکه برق احداث شده در هر روستا متناسب با تعداد مشترکین و نوع انشعابات واگذار شده طراحی شده است، خاطر نشان کرد: در صورتی که به هر علت در شبکه برق و دستگاه‌های اندازه‌گیری مشترکین اخلالی صورت بگیرد، شاهد آسیب به تجهیزات برق خواهیم بود که توصیه می‌کنیم بمنظور پایداری شبکه برق، حفظ کیفیت ولتاژ و جلوگیری از قطع جریان برق مسئولان برق را در جریان قرار دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار