تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۵۲۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات گلف خوزستان از سمت خود استعفا داد
رییس هیات گلف خوزستان پس از 10 سال فعالیت متوالی از سمت خود استعفا داد
رییس هیات گلف خوزستان پس از 10 سال فعالیت متوالی از سمت خود استعفا داد.

علیرضا مراد حاجتی در خصوص استعفای خود از سمت رییس هیات گلف خوزستان گفت: بنا به دلایل شخصی و رسیدگی به امور زندگی خود به صورت کتبی استعفایم را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه دادم.

رییس هیات گلف خوزستان با بیان این که در طول 10 سالی که عهده دار این سمت بودم تمام عناوین کشوری را برای استان تصاحب کردیم و استعدادهای درخشانی به جامعه گلف کشور معرفی کردیم افزود: در هر صورت باید فرد دیگری عهده دار این سمت شود تا از تجربیاتش در این رشته استفاده شود.

وی با بیان این که پایه و اساس گلف کشور از خوزستان است، گفت: در سال های اخیر از هشت تیم لیگ برتر 6 تیم آن متعلق به خوزستان بود و به نوعی گلف کشور را با نام این استان می شناسند.

حاجتی افزود: خوشبختانه در حال حاضر گلف استان به لحاظ زیرساختی و حضور ورزشکاران در تیم های ملی، در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و هم ساله به عنوان برترین هیات کشور شناخته می شود.

وی در پایان افزود: امروز استعفای خود را به صورت رونوشت ارائه و از مدیرکل درخواست کردم که برای هیات گلف استان یک سرپرست جدید تعیین کنند. امیدوارم با سر کار آمدن فرد جدید شاهد موفقیت های روزافزون گلف استان باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار