تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۵۲۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان و نفت آبادان جریمه شدند
کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که بر اساس آن تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان جریمه شدند
کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که بر اساس آن تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان جریمه شدند.

 به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پدیده خراسان و استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی بهروز مکوندی، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر شکستن نیمکت و اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان نیز به خاطر اهانت به داور چهارم بازی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین سلطانی مهر، تدارکات تیم استقلال خوزستان به دلیل توهین به بازیکن تیم حریف و تیم داوری که منجر به اخراجش شد، از همراهی تیمش به مدت یک جلسه محکوم است.

تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل توهین تماشاگرانش به تیم داوری و محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم پدیده خراسان، به 50 میلیون ریال جریه نقدی محکوم شد.

*دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی مظفر نادری، تدارکات تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه بدون اجازه داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

همچنین مهرداد فرقانی از عوامل باشگاه صنعت نفت آبادان که قصد ورود به رختکن تیم را داشته و مجوز لازم را در اختیار نداشته و به نماینده فدراسیون نیز اهانت کرده است، وی به سه جلسه از همراهی تیم خود به استادیوم محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق قطعی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار