تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۵۲۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقویم آموزشی حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد
تقویم آموزشی حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای مختلف این دانشگاه ابلاغ شد که بر این اساس ثبت‌نام ورودیان جدید و انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه 12 تا 22 شهریورماه انجام می‌شود
تقویم آموزشی حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای مختلف این دانشگاه ابلاغ شد که بر این اساس ثبت‌نام ورودیان جدید و انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه 12 تا 22 شهریورماه انجام می‌شود.

براساس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و انتخاب واحد نیم‌سال اول دانشجویان از 12 تا 22 شهریورماه انجام می‌شود. شروع کلاس‌ها نیز از 25 همین ماه اعلام شده است.

همچنین تاریخ حذف و اضافه 10 تا 13 مهرماه تعیین شده است. زمان پایان کلاس‌های دانشجویان 21 دی‌ماه خواهد بود و امتحانات نیز از 23 دی‌ماه آغاز می‌شود و تا پنجم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام و انتخاب واحد نیم‌سال دوم سال تحصیلی 97-96 نیز هفتم تا دوازدهم بهمن‌ماه است. کلاس‌های دانشجویان در این ترم نیز از 14 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 31 خردادماه ادامه خواهد داشت. تاریخ حذف و اضافه 28 بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه خواهد بود. امتحانات پایان‌ترم نیز از دوم تا سیزدهم خردادماه برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار