تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۵۲۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان خوزستان اعلام شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان از اعلام جزئیات مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان خوزستان خبر داد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان از اعلام جزئیات مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان خوزستان خبر داد.

حرج چلداوی با بیان این‌که مصاحبه داوطلبان از روز سه‌شنبه (هفتم شهریورماه) آغاز شده است، اظهارکرد: فرآیند مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان خوزستان تا روز یکشنبه (12 شهریورماه) سال جاری در پردیس‌های دختران و پسران ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص نحوه انجام مصاحبه، گفت: فرآیند مصاحبه داوطلبان به دو مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه علمی تخصصی تقسیم می‌شود. داوطلبان باید براساس جدول زمانبندی اعلام شده و براساس ترتیب حروف الفبا به محل‌های تعیین شده جهت انجام مصاحبه مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان افزود: مراجعه به پردیس معرفی شده جهت پذیرش، دریافت فرم معرفی‌نامه به پزشک، واریز مبلغ 330 هزار ريال به شماره حساب اعلامی، مراجعه به درمانگاه فرهنگیان واقع در خیابان 13 غربی کیانپارس، انجام معاینات پزشکی و تایید فرم توسط پزشک، تحویل فرم پزشکی و فیش واریزی به پردیس مربوطه و انجام سایر امور مصاحبه از جمله مراحلی است که داوطلبان باید در روز مصاحبه طی کنند.

چلداوی با اشاره به محل‌های رجوع داوطلبان برای انجام مصاحبه، خاطرنشان‌کرد: داوطلبان چندبرابر ظرفیت خواهر باید برای انجام مصاحبه خود به پردیس دختران واقع در اهواز، خیابان 14 پادادشهر  مراجعه کنند. داوطلبان برادر نیز باید برای سپری کردن مراحل مصاحبه خود به پردیس پسران واقع در  اهواز، جاده کوت عبدالله خیابان نمایشگاه‌های ماشین مراجعه کنند.

وی گفت: دواطلبان باید با همراه داشتن 3 قطعه عکس 4*3، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی دیپلم و یا گواهی موقت تایید شده آن که معدل سه سال دوره متوسطه در آن درج شده باشد، اصل کارنامه سه سال آخر دوره دبیرستان و کپی آن، اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت تایید شده به همراه کپی آن، اصل کارنامه پیش‌دانشگاهی و کپی آن، پرینت قبولی سازمان سنجش و اصل و کپی مدارک نخبگی شامل، حافظان کل قرآن کریم، نخبگان علمی، مهارتی، مخترعان، مبتکران و برگزیدگان المپیادهای علمی و قهرمانان ملی و بین‌المللی به محل‌های مصاحبه در زمان مقرر و طبق زمانبدی مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: داوطلبانی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "الف تا چ" آغاز می‌شود باید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ( 7 و 8 شهریورماه) به محل‌های مصاحبه مراجعه کنند. همچنین داوطلبانی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "ح تا س" آغاز می‌شود، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (8 و 9 شهریورماه) به محل مصاحبه مراجعه کنند.

چلداوی ادامه داد: داوطلبانی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "ش تا گ" آغاز می‌شود نیز باید در روزهای پنج‌شنبه و شنبه (9 و 11 شهریورماه) به محل مصاحبه تعیین شده مراجعه کنند. همچنین داوطلبان چند برابر ظرفیتی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "ل تا ی" آغاز می‌شود باید در روز های شنبه و یکشنبه (11 و 12 شهریورماه) به محل‌های اعلامی جهت سپری کردن مراحل مصاحبه خود مراجعه کنند. روز دوشنبه (13 شهریورماه) نیز ویژه داوطلبان متاخر در مصاحبه در نظر گرفته شده است.

وی درخصوص زمانبندی مراجعه داوطلبان چند برابر ظرفیت برادران دانشگاه فرهنگیان، گفت: داوطلبانی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "الف تا ح" آغاز می‌شود باید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 7 و 8 شهریورماه به محل‌های مصاحبه مراجعه کنند. همچنین داوطلبانی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "خ تا ض" آغاز می‌شود نیز باید در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 8 و 9 شهریورماه به محل مصاحبه مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: داوطلبانی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "ط تا گ" آغاز می‌شود تنها در روزهای پنج‌شنبه و شنبه، 9 و 11 شهریورماه به محل مصاحبه خود مراجعه کنند. همچنین داوطلبان چند برابر ظرفیتی که حرف اول نام‌خانوادگی آن‌ها با حروف "م تا ی" آغاز می‌شود باید در روزهای شنبه و یکشنبه، 11 و 12 شهریورماه به محل‌های اعلامی برای شرکت در مصاحبه مراجعه کنند. روز دوشنبه، 13 شهریورماه نیز ویژه داوطلبان متاخر در مصاحبه در نظر گرفته شده است.

چلداوی در پایان یادآور شد: داوطلبان دانشگاه فرهنگیان برای انجام پذیرش و مصاحبه خود باید از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار