تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۵۲۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال اهواز‌ی‌ها از «بیست و یک روز بعد»
اکران مردمی فیلم «بیست و یک روز بعد» با حضور کارگردان و خواننده تیتراژ این فیلم در سینما اکسین اهواز برگزار و با استقبال چشم گیری مواجه شد
استقبال اهواز‌ی‌ها از «بیست و یک روز بعد»اکران مردمی فیلم «بیست و یک روز بعد» با حضور کارگردان و خواننده تیتراژ این فیلم در سینما اکسین اهواز برگزار و با استقبال چشم گیری مواجه شد.
 
مجتبی آقاکوچک زاده، سرپرست حوزه هنری خوزستان، در خصوص اکران مردمی فیلم «بیست و یک روز بعد» گفت: این فیلم محصول "موسسه سوره سینمای مهر" حوزه هنری است که با حضور برخی از عوامل در سینما اکسین اهواز اکران و با استقبال چشم گیر شهروندان مواجه شد.
 
وی افزود: فیلم «بیست و یک روز بعد» در اهواز با استقبال هزار نفری مردم مواجه شد و باید از مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری که پخش کننده این فیلم که با تمهید اکران مردمی همراه با عوامل توانسته این تعداد مخاطب را جلب کند، تشکر کرد.
 
وی با اشاره به حضور مهدی یراحی هنرمند اهوازی و خواننده تیتراژ این فیلم در اهواز و استقبال بی‌نظیر مردم نشان از پیوند موسیقی و فیلم دارد که از دیرباز مورد توجه بوده و اضافه کرد: با تبلیغات و اطلاع رسانی و همبستگی مناسب می توان کارهایی در خور شان مردم اهواز انجام داد.
 
سرپرست حوزه هنری خوزستان با بیان این که در این مراسم شاهد حضور سید محمدرضا خردمندان کارگردان فیلم بودیم ابراز امیدواری کرد: تولیدات فاخر در حوزه هنری و استقبال مردم از سینمای دینی ایران تداوم داشته باشد.
 
فیلم «بیست و یک روزبعد» درباره نوجوانی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش با چالش بسیاری روبه‌رو می‌شود.
 
این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و توانست در بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در میان پنج فیلم برتر مردمی قرار گیرد.

همچنین در سی‌امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان برنده پنج پروانه زرین و جایزه اصلی فیلم منتخب یونیسف شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
0
دم همه مردم فرهنگ مدار و فرهنگ دوست اهواز گرم و این جوان مهدی یراحی
و البته کارگردان فیلم که قدم رنجه کردن اومدن اهواز
:
:
:
آخرین اخبار