تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۵۲۴۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه فولاد خوزستان از نحوه داوری دیدار این تیم با پیکان شکایت کرد
باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمی از داور این دیدار شکایت کرده و خواستار دقت نظر بیشتر مسوولان کمیته داوران و سازمان لیگ شد
 به دنبال رخدادهای دیدار تیم های فوتبال پیکان و فولاد خوزستان که منجر به شکست شاگردان پورموسوی شد، باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمی از داور این دیدار شکایت کرده و خواستار دقت نظر بیشتر مسوولان کمیته داوران و سازمان لیگ شد.

در شکوائیه باشگاه فولاد خوزستان به نحوه داوری دیدار سیاه جامگان و فولاد خوزستان از هفته سوم و تکرار اشتباهات تأثیرگذار داوری در 2 بازی پس از آن با تیم های گسترش فولاد و پیکان تهران و تصمیم به واضح غلط داور بازی در مردود اعلام کردن گل سالم فولاد در برابر پیکان که درگیری هواداران و فحاشی به کادر فنی را به همراه داشت، اعتراض شده است.

باشگاه فولاد خوزستان در این شکوائیه خواستار شد که موضوع تصمیمات اشتباه داوری بازی فولاد و پیکان بطور جدی در کمیته های مربوطه مورد بررسی دقیق و کارشناسانه قرار گیرد و با مسببان از دست رفتن حقوق باشگاه و مردم خوزستان که صاحبان اصلی این امتیازات از دست رفته هستند برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد.

در این شکوائیه افزوده شده است:باشگاه فولاد خوزستان که دراین ماجرا خود را متضرر می داند از کمیته داوران لیگ انتظار دارد که نسبت به این روند مداوم حق کشی پیاپی و زنجیره ای علیه این باشگاه پایان داده شود و در آستانه مسابقه حساس فولاد و سپاهان اصفهان در هفته ششم این مشکلات برطرف شود.

تیم فولاد خوزستان هم اکنون در جدول لیگ برتر از پنج بازی خود صاحب 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی است و با کسب هفت امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار