تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۵۲۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بنی‌تمیم: در مسابقات جهانی از اعتماد به جوانان ضرر نکردیم
نایب‌رییس فدراسیون کشتی با بیان این‌که در مسابقات جهانی از اعتماد به جوانان ضرر نکردیم، گفت: حضورمان با تیمی جوان در این رقابت‌ها این نوید را می‌دهد که آینده کشتی فرنگی ما خوب خواهد بود
نایب‌رییس فدراسیون کشتی با بیان این‌که در مسابقات جهانی از اعتماد به جوانان ضرر نکردیم، گفت: حضورمان با تیمی جوان در این رقابت‌ها این نوید را می‌دهد که آینده کشتی فرنگی ما خوب خواهد بود.

حمید بنی‌تمیم در خصوص وضعیت کشتی استان، اظهارکرد: همیشه بیش از 40 درصد ترکیب تیم‌های ملی در سنین مختلف توسط خوزستانی‌ها تشکیل شده است و کشتی‌گیران خوزستانی همیشه در کسب عناوین مختلف نیز در صدر قرار دارند. خوزستانی‌ها در حال حاضر حرف اول را در کشور می‌زنند.

وی با بیان این‌که مربیان خوزستانی‌ یک پای ثابت تیم‌‌های ملی کشتی هستند، ادامه داد: در حال حاضر در تمام رده‌های سنی از مربیان خوزستانی در ترکیب تیم‌های ملی بهره می‌بریم، در حالی‌که در گذشته به این صورت نبوده است. همچنین این‌که بخواهیم در هر بخش بیش از یک مربی خوزستانی را داشته باشیم، امکان‌پذیر نیست، چرا که استان‌های دیگر هم مربیانی را دارند که باید در تیم‌ملی حضور داشته باشند.

نایب‌‌رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان‌کرد: کشتی خوزستان یک چشمه جوشان است و دلیل موفقیت آن، زحمت مربیان و علاقه خانواده‌ها به این رشته است و همین‌ها باعث می‌شود که این چشمه همیشه جوشان باشد.

وی در ادامه در خصوص نتایج تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد در رقابت‌های جهانی فرانسه نیز گفت: واقعا از اعتماد به جوانان ضرر نکردیم و حضور تیم جوان در این مسابقات از کادر فنی گرفته تا کشتی‌گیران، این نوید را می‌دهد که آینده کشتی فرنگی ما خوب خواهد بود، البته اگر به نخبه‌پروری و رقابت‌های انتخابی پایبند باشیم. به هر حال این جوانگرایی نیاز بود.

بنی‌تمیم درباره عدم نتیجه‌گیری تیم‌ملی کشتی آزاد هم عنوان کرد:‌ همانطور که رییس فدراسیون هم اشاره داشت، در مجموع از نتیجه کشتی آزاد راضی نبودیم و قطعا در کسب این نتیجه دلایل متعددی وجود داشته است که طبق برنامه‌، در جلسه‌ای این دلایل و ریشه‌های عدم نتیجه‌گیری بررسی خواهند شد.

وی بیان کرد: کشتی از رشته‌های بسیار سنگینی است و تداوم قهرمانی می‌طلبد که رقابت سالمی در آن وجود داشته باشد. امیدوارم مردم نیز کمی صبر و حوصله داشته باشند تا بتوانیم در المپیک 2020 و قبل از آن در رقابت‌های جاکارتا به نتایج لازم برسیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار