تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۵۲۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در هفته جاری؛
هوای خوزستان از این گرم‌تر نمی‌شود
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم پدیده شرجی تا روزهای آینده گفت: دمای هوای خوزستان تا پایان هفته جاری بیشتر از این افزایش نخواهد یافت.

کوروش بهادری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی به علت حضور جریانات جنوبی، انتظار داریم پدیده شرجی (رطوبت نسبی) تا پایان هفته جاری در برخی شهرهای خوزستان همچنان ادامه داشته باشد و به همین دلیل نیز و به همین دلیل انتظار نمی‌رود که دمای هوای استان تا پایان هفته افزایشی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: همچنین به دلیل ناپایداری‌های بالای جوی احتمال می‌رود که در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق شرقی، مناطق شمالی و ارتفاعات گاه با افزایش ابر و ناپایداری‌های جوی نظیر وزش باد یا بارندگی بخصوص در بعدازظهرها مواجه شویم.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: صبح امروز رطوبت نسبی در اهواز 93 درصد، در شادگان 83 درصد، در بستان 70 درصد، در بندر ماهشهر 93 درصد، در آبادان 60 درصد، امیدیه 78 درصد، و آغاجاری 75 درصد گزارش شد.
 
وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 49 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 تا 47 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار