تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۵۲۵۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز در پنج ماه نخست امسال تنها یک روز هوای پاک داشته است
کارشناس مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل محیط زیست خوزستان گفت: در پنج ماهه نخست امسال، تنها یک روز با هوای پاک در اهواز گزارش شده است.
علیرضا آذریان اظهار کرد: از آغاز سال تا چهارم شهریورماه امسال، کلانشهر اهواز 15 روز غبارآلود را با وقوع پدیده گردوغبار تجربه کرد که در مجموع، زمان ماندگاری ذرات گردوغبار در این روزها در هوای اهواز 185 ساعت بوده است.
 
وی افزود: در این مدت بیشترین غلظت گردوغبار گزارش شده 1472 میکروگرم در مترمکعب بوده است.
 
کارشناس مسئول آزمایشگاه هوای اداره‌کل محیط زیست خوزستان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری کلانشهر اهواز تنها یک روز را با وضعیت پاک بر اساس شاخص کیفی هوای AQI تجربه کرد که در فروردین‌ماه بوده است و پس از آن تا مردادماه هیچ روزی را با هوای پاک در این شهر نداشتیم.
 
آذریان عنوان کرد: تعداد روزهای با هوای سالم بر اساس شاخص مذکور در کلانشهر اهواز در فروردین هشت روز، در اردیبهشت پنج روز، خرداد پنج روز و مرداد دو روز، بود و در تیرماه هیچ روزی ما هوای سالم نداشتیم.
 
وی بیان کرد: تعداد روزهای با هوای ناسالم برای گروه‌های حساس نیز در این کلانشهر در فروردین بیست روز، اردیبهشت 30 روز، خرداد 25 روز، تیر 19 روز و مرداد 21 روز بود. همچنین دو روز در فروردین، 10 روز در اردیبهشت، یک روز در خرداد، دوازده روز در تیر، و هشت روز در مردادماه شاخص کیفی هوا در اهواز ناسالم گزارش شد.
 
کارشناس مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل محیط زیست خوزستان افزود: خوشبختانه در پنج ماهه نخست امسال، هیچ روزی در کلانشهر اهواز دارای شاخص کیفی هوا بسیار ناسالم یا خطرناک نبود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
یعنی اگه این خبر نتونه در اخبار ملی و در سطح ملی منتشر بشه باید به خبر گذاری ها و صدا و سیما این شهر و استان یه نمره زیر صفر یدهن و کارنامه اش رو باطل و مردود کنن
چرا این خبر نباید به گوش همه برسه و بفهمن که اینجا نیازمند رسیدگی همه طرفه است
تمام وزارتخونه ها باید بیان اینجا و به مسائل مردم رسیدگی کنن
اصلا باید پل ارتباطی درست بزارن بین مردم این شهر و استان و تهران
وگرنه عواقب اون و دود اون میره تو چشم همون مرکز نشین ها
وقتی همه مهاجرت کردن رفتن سر دل همون ها نشستن
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
آخه این خبر جاش اینجاس یا تو رسانه های ملی که بفهمند چه بر سر ما داره میاد توی این شهر آلوده
خدایا به ظالمین و تنبل کاران مهلت نده و در هر لباسی هستند منکوب شون بکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
جناب آذریان از اینکه واقعیات رو به مردم میگید سپاسگزارم.امیدوارم مسوولین مملکت به خصوص وزارت نفت و سازمان محیط زیست به فکر بیفتن. خوزستان رو به نابودیه
:
:
:
آخرین اخبار