تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۵۲۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام اینترنتی ارشد دانشگاه شهید چمران از فردا
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از آغاز ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد این دانشگاه از فردا (سه‌شنبه) خبر داد.
دکتر علی حقیقی اظهار کرد: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 97-96 در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد گرفت که پذیرفته‌شدگان باید با توجه به نام خانوادگی خود در مرحله اول با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری اقدام کنند؛ ثبت‌نام در این مرحله از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (14 تا 16 شهریورماه) انجام می‌گیرد.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان باید پس از انجام ثبت‌نام اینترنتی، باتوجه به نام خانوادگی خود در یکی از روز‌های 25 تا 27 شهریورماه به آموزش دانشکده مربوط مراجعه و با همراه داشتن مدارک لازم، نسبت به ثبت‌نام حضوری اقدام کنند. انتخاب واحد نیم‌سال اول نیز در زمان ثبت‌نام حضوری انجام می‌شود.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 59 دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد، گفت: این دانشجویان در 130 رشته در دوره‌های روزانه و ‌ شبانه و 45 رشته پردیس بین‌الملل دانشگاه پذیرش می‌شوند. در حال حاضر نیز نزدیک به یک هزار دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه در حال تحصیل هستند.

حقیقی با اشاره به تاسیس رشته‌های جدید این مقطع در دانشگاه، عنوان کرد: امسال در رشته‌های کشاورزی، ژنتیک، به‌نژادی گیاهی، مهندسی باغبانی درختان میوه،‌ اقتصاد مدیریت صنعتی تولید و عملیات،‌ مهندسی نفت حفاری و رشته ادبیات در دو گرایش روایی و معاصر برای اولین‌بار دانشجو پذیرش می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار