تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۵۲۵۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سر مربی فولاد خوزستان:عده ای خط می گیرند تا جو تیم را متشنج کنند
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: یک عده از هواداران از جایی خط می گیرند تا جو تیم را متشنج کنند اما اجازه نمی دهیم که تیم را وارد حاشیه کنند.
سید سیروس پورموسوی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در اطراف تیم هستند که هدفشان موفقیت فولاد نبوده و برد و باخت تیم برایشان مهم نیست و به خوبی اطلاع داریم که از طریق تحریک هواداران سعی دارند اهدافشان را در تیم پیاده کنند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که تا کنون از 5 بازی گذشته خود در لیگ نتایج نسبتا خوبی کسب کردیم افزود: به طور یقین مورد حمایت باشگاه و هیات مدیره و به ویژه هواداران هستم و آن عده که برای رفتن من برنامه ریزی می کنند به پوچی می خورند.
وی در ادامه به بازی با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بعد از بازی با پیکان یک سوء تفاهم مبنی بر این که عده ای از بازیکنان کم کاری می کنند بین باشگاه و هواداران پیش آمد و آن ها نسبت به عملکرد بازیکنان گله داشتند که جلسه ای در این خصوص گرفته شد و مشکل برطرف شد.
پورموسوی به عملکرد تیم و شرایط جسمانی بازیکنان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اضافه شدن تمام مصدومان به ترکیب تیم شرایط خوبی داریم اما از لحاظ جسمانی و هماهنگی بین بازیکنان به کار بیشتری نیاز داریم.
وی گفت: با اضافه شدن شیرزادی، زهیوی، گلزاری و زلیکانی قطعا تیم ما تقویت می شود و در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.
وی در خصوص بازی تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر در جام حذفی هم گفت: رقابت های جام حذفی یک شانس خوب برای همه تیم ها است زیرا با تعداد بازی کم می توانند جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کنند لذا ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و انگیزه بالایی در این مسابقات داریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که تیم ایرانجوان تقریبا شرایطی همچون ما دارد افزود: این تیم در شروع لیگ دسته یک نتیجه خوبی کسب نکرده اما از بازی قبلی خود در تبریز یک امتیاز خوب کسب کرده است و مطمئنا با تمام توان مقابل ما حاضر می شود.
وی با اشاره به این که جام حذفی در واقع جام شگفتی ها است افزود: ما نیز همچون دیگر تیم ها در جام حذفی با برنامه ظاهر می شویم و سعی می کنیم هیچ حریفی را دست کم نگیریم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار