تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۵۲۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرجی در آبادان به 94 درصد رسید / گرد و غبار جمعه به خوزستان می‌آید
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش دید افقی در ساعاتی از بعد از ظهر امروز و فردا‌ از وقوع پدیده گرد و غبار در روز جمعه خبر داد.

کوروش بهادری  اظهار کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری از امروز تا فردا شاهد افزایش ابر، احتمال بارش‌های رگباری با وزش باد خواهیم بود. همچنین تا پایان هفته، رطوبت نسبی در استان پیش‌بینی می‌شود و ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود که شاهد پدیده شرجی نباشیم و یا رطوبت نسبی بسیار پایین باشد. صبح امروز رطوبت نسبی در بستان 84 درصد، در اهواز 74 درصد، در آبادان 94 درصد، در ماهشهر 87 درصد، در امیدیه 67 درصد، در شادگان 86 درصد، در هندیجان 81 درصد و در آغاجاری 62 درصد گزارش شد.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: احتمال دارد در ساعاتی از بعد از ظهر امروز و فردا به علت وزش بادهای موقت و به پا خاستن گرد و غبار به صورت موقت دید افقی کاهش یابد که پایدار نخواهد بود. همچینن با تشدید وزش باد در روز جمعه احتمال وقوع گرد و غبار در مناطق جنوبی و غربی استان و به تبع کاهش دید افقی وجود دارد که ممکن است بیش از دو ساعت دوام نداشته باشد.
 
بهادری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز، آبادان و رامهرمز با 46 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 25 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. دمای هوای اهواز نیز در این مدت بین 27 تا 48 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار