تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۵۲۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور خرمای صادراتی خوزستان در نمایشگاه world food روسیه
با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر متشکل از 3 شرکت تولیدی استان با همکاری کنسرسیوم‌های صادراتی خرمای کشور از ۳ استان خوزستان، کرمان و هرمزگان تحت عنوان کنسرسیوم صادراتی خرمای ایران به‌صورت پاویون در نمایشگاه world food روسیه حضور پیدا خواهند کرد.
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر از حضور کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر به نمایندگی از واحدهای تولیدی و فرآوری خرمای استان در نمایشگاه world food روسیه در آینده نزدیک خبر داد.

 مهدی صفوی با اعلام این خبر گفت: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر متشکل از 3 شرکت تولیدی استان با همکاری کنسرسیوم‌های صادراتی خرمای کشور از ۳ استان خوزستان، کرمان و هرمزگان تحت عنوان کنسرسیوم صادراتی خرمای ایران به‌صورت پاویون در نمایشگاه world food روسیه حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر متشکل از 3 شرکت عضو با حمایت شرکت شهرک های صنعتی بوشهر به صورت انفرادی در این نمایشگاه حضور داشت که بازخورد مثبت و استقبال گسترده مشتریان روسی از این نمایشگاه مسئولان کشور را به ایجاد پاویون خرمای کشور در این نمایشگاه ترغیب کرد.

صفوی افزود: این نمایشگاه با سابقه 24 سال برگزاری مستمر، موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تأثیر گذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در آسیا ثبت کرده و بهترین پلت‌فرم برای تحقیقات بازار، دادوستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقعیت خود در منطقه وبده که تقریباً تبدیل به مرکزی برای گردهمایی بزرگان صنعت مواد غذایی در سطح جهان شده است.

وی گفت: این نمایشگاه متشکل از یازده بخش اصلی است و طبق آمار سال گذشته، نزدیک به 1500 غرفه‌دار از 62 کشور جهان با استقبال 31 هزار بازدیدکننده روبرو شد.

صفوی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه در کشور روسیه برگزار خواهد شد و کنسرسیوم خرمای ایران به معرفی خرمای کشور در این نمایشگاه خواهد پرداخت و امیدواریم این نمایشگاه بتواند به گسترش بازار خرمای ایران در کشور روسیه کمک کرده و باعث رشد و ارتقاء این بازار شود./آنا

:
:
:
آخرین اخبار