تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۵۲۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهم نامه احداث مرکز تفریحی و ورزشی در منطقه آزاد اروند منعقد شد
بعد از 10 سال بلاتکلیفی، تفاهم نامه احداث مرکز تفریحی و ورزشی در منطقه آزاد اروند منعقد شد.


معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در آیین قرارداد این تفاهمنامه گفت:با مشخص شدن وضعیت سازه اسپیس فرم مورد نیاز برای احداث مرکز تفریحی و ورزشی واحداث این مرکز، فضایی مناسب برای مردم منطقه و گردشگران داخلی و خارجی فراهم می شود.
محمود عیدانی ترک زاده افزود:عملیات اجرایی و کارگاهی این پروژه پنجم مهرماه سال جاری همزمان با شکست حصر آبادان آغاز می شود.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:برای احداث این مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی 600 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با احداث آن به صورت مستقیم برای 400 نفر و یکهزار نفر نیز بصورت غیرمستقیم اشتغال زایی خواهد شد.
وی تصریح کرد:این سازه در سه طبقه در زمینی به مساحت 10هزار متر مربع و زیربنای 22 هزار متر مربع و در بازه زمانی چهار ساله و در سه فاز احداث می شود.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:در سال گذشته با توجه به پروژه های سرمایه گذاری که در منطقه وجود داشت، 13 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی و 37 میلیون دلار نیز سرمایه گذاری خارجی در بخش های خدماتی، تجاری، صنعتی و عمرانی انجام شد.
وی با بیان اینکه 130 واحد تولیدی، صنعتی در منطقه آزاد اروند فعالیت می کنند، گفت:هدفمان فعال سازی واحد های تولیدی و صنعتی نیمه فعال و افزایش اشتغال در شهرستان های آبادان و خرمشهر است.
منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند در شمال غربی خلیج فارس و جنوب غربی استان خوزستان در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با وسعت بیش از ۱۷۳کیلومترمربع در محل تلاقی اروند رود و کارون واقع و دارای مرز مشترک با کشورهای عراق و کویت است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار