تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۵۲۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه راه آهن مسجدسلیمان- اصفهان در دست مطالعه است
با تلاش تیمی توانستیم ۳درصد از درآمد حاصل از فروش نفت را به خوزستان اختصاص دهیم که بخشی از آن متعلق به مناطق نفتخیز و بخشی دیگر متعلق به مناطق محروم است.
خوزنیوز: علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی ،هفتکل واندیکا در نشستی با خبرنگاران چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود گفت:مسائلی همچون آب شرب روستاها وشهرها،راههای ارتباطی ،آموزش وپرورش،ورزش وجوانان و...در اولویت کاری ما قرار دارند تا بتوانیم بستری مناسب برای توسعه وپیشرفت این حوزه انتخابیه فراهم آوریم.

وی ادامه داد:با تلاش تیمی توانستیم ۳درصد از درآمد حاصل از فروش نفت را به خوزستان اختصاص دهیم که بخشی از آن متعلق به مناطق نفتخیز و بخشی دیگر متعلق به مناطق محروم است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: راه های بین استانی وبین شهری در اولویت کاری ماقرار دارند راه بین چهارمحال بختیاری وخوزستان  فاز اول آن  از مسجدسلیمان شروع به کار کرده ،جاده کمربندی مسجدسلیمان که به عنوات یکی از ضرورت ها بعد از صد سال شهرنشینی بوده در حال جرا می باشد، یکی دیگر از خواسته های بحق وقانونی مردم در این سالها جاده میانبر اهواز به مسجدسلیمان بوده که فاز اول این پروژه به مناقصه رفته وبه زودی این دغدغه مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با اعلام اینکه در بحث بهداشت ودرمان پروژه های مهمی در حال اجرا می باشد افزود؛بیمارستان نفت مسجدسلیمان که از دور خارج شده بود مجوز آن  با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان از وزارت نفت گرفته شد،بیمارستان ۲۲ بهمن سابق مجدداَ شروع به کار خواهد کرد ،مجوز بیمارستان اندیکا صادر شده وپلی کلنیک شهرستان لالی تجهیز ودر مراحل پایانی می باشد.

ظاهری همچنین درمورد فرودگاه مسجدسلیمان افزود این پروژه  با موانعی روبرو بود که به کمک وپیگیری های امیر قربانی بخشی از  مشکلات آن مرتفع ودرتلاش برای پایان رساندن این پروژه هستیم .
علی عسگر ظاهری  در بخش پایانی سخنان عنوان کرد:  فاز اول  راه آهن شوشتر به زیلایی ومسحدسلیمان در دستور کار قرار گرفته شدو ادامه این خط از مسجدسلیمان  تا استان اصفهان در حال مطالعه است./لاله خدری
:
:
:
آخرین اخبار